ola Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Har gjort en tabbe som nesten er flau å fortelle om: Kjøpte nye felger/dekk til min sedan E46. Glemte imidlertid HELT senterkoppen (plastdingsen i midten av navet). Der skulle jeg selvsagt hatt mine BMW-kopper, ikke felgfabrikantens ultrakjedelige logo... Er det noen måte å få av disse UTEN å måtte da av dekkene - og uten å ripe i stykker de nye felgene? Orker ikke tanken på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 er ikkje det bare å skru av felgen, dunke ut den gamle senterkopplogoen og sette i den nye da? trenger no ikkje å ripe opp felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Viss du ikke gidder å ta av et og et dekk, så er jo å slå hull i de du har nå da. Altså slå et skrujern gjennom for å dra dem ut. Da er det jo bare å klikke på de nye BMW merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ola Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 Joa, går an det. Er det forresten noen som vet om nettsteder hvor det selges senterkopper til bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå