Holmen Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Tenkt på å kjøpe meg det men lurer på følgene: http://www.streetdesign.no/images/produkter/1086394250gtsfront.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Tror det skal være en del hele greia ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 liker ikke rieger...hold deg til m-tech og alpine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 drit i styling, hold dere til orginal stylinga, det er faktisk derfor BMW har leid inn folk til å style bmw..... Mtech 2 og 1 er deilige råe stylinger til E30. La dette vær den stylinga som erkjenner E30 til folket. kos;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 jeg har plittet mening på dette, jeg mener at en original bmw ser unektelig br ut, og med m-teck optikk blir det gull, men sånne som jeg, som er blitt oppmerksomhets-junkie, må finne alternativer, da det går så helveta mye bmw med m-optikk! jeg synes og at styling kan bli voldsom, men jeg kommer nok til å style de fleste av mine biler i fremtiden! og igjen, rieger lager ikke bare brutal styling, de lager jo bl.a. e46 fanger, som har litt lavere nedre kant, og skarpere sider uner fronten, denne er meget smakfull! jeg synes e30 kler gts-kittet, er derfor min touring og får det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Infinity er det eneste fra rieger som kan brukes på en E30. GTS er forferdelig Sterke meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Ja... Infinity ser jo bra ut.. Ikke for voldsomt liksom Alternativt her en jo denne fra Lumma tuning Penere enn GTS fronten vertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 riger gts er stili steiling til e30 bortsett fra hekken.. dn er litt for stor.. m-tech er en fin steiling mn er også veldi oppbrukt.. d er mi meining.. mn riger fronten er en del ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 GTS og Infinity er begge kule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 liker ikke rieger...hold deg til m-tech og alpine M-tech greit men alpine med de dårlige brøytepolgene sine fra 70 tallet eller før, og de syke stripene. Alpine SUGER!!! Greit med alpine trimming da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 riger gts er stili steiling til e30 bortsett fra hekken.. dn er litt for stor..m-tech er en fin steiling mn er også veldi oppbrukt.. d er mi meining.. mn riger fronten er en del ja.. Virker ikke som om det er så utrolig mangen Mtech-2 biler i norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 sjølve bilane er d kansje lite av.. mn m-tech 1 styling er d masse av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Men viss du skal ha gts styling på gamle typen e30 så må du huske på å kjøpe med den derre plata som skal monteres bak frontfangeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 liker ikke rieger...hold deg til m-tech og alpine M-tech greit men alpine med de dårlige brøytepolgene sine fra 70 tallet eller før, og de syke stripene. Alpine SUGER!!! Greit med alpine trimming da Sterkt uenig, alpina frontfangeren er veldig, veldig fin på e-30. Den minner mye om m3 fangeren, og er ikke for voldsom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossi Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Må si meg ening me Hhenrik her.. Alpina fangern er veldi flott på E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå