SeT Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Vel, nå er det ca 2 uker siden topp-pakninga på bilen min har gått an... Bilen har stått i ro etter dette, og i dag når jeg var nede å skulle hente noe i bilen la jeg merke til at det var en stoor "dam" med olje under bilen... hva mer kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 hehehe... e30 6'er? bunnpanna!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 bunnpanne er ett godt tips ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Ja, det er noe forbanna aluminiumsdritt. Lett men veldig lett å slå hull på...skifta 2stk selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 ...flaks at motoren er tom for olje medan den står parkert....hol i bunnpanna og drift av motor kan få meir fatale følger....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Se etter hull i bunnpannen ja... evt bunnpannepakningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Fikk inn en 95mod Opel Astra på jobb for et par mnd siden...hvor bunnpanna faktisk hadde RUSTA hull Nei, opel er ikke tingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Nå ruster ikke aliminium så grusomt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Nei, tror ikke bmw har det problemet. Sjeldent det faktisk ruster så mye at olje lekker igjennom rusta. God morgen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Vel, nå er det ca 2 uker siden topp-pakninga på bilen min har gått an... Bilen har stått i ro etter dette, og i dag når jeg var nede å skulle hente noe i bilen la jeg merke til at det var en stoor "dam" med olje under bilen... hva mer kan være galt? Er ikke uten grun at bmw håver inn premier på best motor er det vel Neida. Peil olja på bilen også før du begynner. Se om den er helt tom eller ikke. Sjekk så på bundpanne pluggen også rundt bundpanna på bilen. Evnt oljefilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå