bmwdude_1 Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Skal bytte plugger og lurer på hvilket merke som er best. Noen formeninger?? Hvor ofte bør man bytte plugger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Jeg kjøper ikke noe annet enn NGK..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Når det gjelder plugger, er jeg sikker på att det sitter en del folk rund om med store tvangs tanker om hva som er best Følg dine tvangs tanker og kjøp i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 jeg bruker bare de plugga bmw anbefaler at jeg skal bruke jeg... funker bra det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 hvilket merke er orginalt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Champion, Bosch og NGK. Alt etter bil. Kjører selv på Bosch for øyeblikket, men liker best NGK. Tror Champion er originalt i din bil. Det var ihvertfall det på E36en min med samme motor som du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå