Runar-CSi Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286043 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 spørs om farten hans var "litt" høy.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 "Det er helt sant, gravemaskinen bare var der" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 GRavemaskina holdt ALT for stor fart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 Taxi sjåføren måtte da skjønne at han ikke kunne kjøre i senk ei gravemaskin..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Dette er den første nye 5 serien jeg har sett som drosje i Norge, å så krasjer den Misbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Dette er den første nye 5 serien jeg har sett som drosje i Norge, å så krasjer den Misbruk Det er da masse E60-taxier. Det var flere E60-taxier i Stavanger da jeg bodde der for godt over et år siden. I Tønsberg er det også flere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Jupp... er et par her i Tr.heim oxo.... bla. en touring med M-pakke Bortsett fra taxi skiltet på taket ser den bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 er noen e60drosjer i oslo også. har sett 7serien,sklassen, og audi a8 i drosje her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Heh...leste at Bmw'en var total vrak og gravemaskinen fikk bare mindre skader? Så på bildet at drosjen hadde kjørt rett på beltet på høyre side på maskinen, og ehh, må jo si at maskien så like fin ut den, men bmw'en derimot Ikke like heldig..Var faktisk i krysset ca 30 min før krasjen..hmm, if I only where abit slower.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Bra jobba, pløye gjennom en rundkjøring, gjennom et autovern og så tro at man kan kjøre x antall meter ut på et jorde og prøve og pløye gjennom en gravemasking. Er bedre måter og teste hvor kollisjon sikker bilen din er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Skjønner ikke hvordan han fikk det til jeg.. Sovna i 150km/t eller noe da, kanskje..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå