Gå til innhold

Selge bilen min, hvor lønner det seg og legge inn anonse ?

Divine
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen med erfaringer ? Autodb , finn.no ? Vil selge bilen raskest mulig.

Det er en 320 91 mod. 178 000 km. Eu-ok i mars. Byttet bakluke på bilen, lakert bilen selv, så den er ikke 100% størken i lakken. Rust kun i jekk feste og i høyre fører dør- (sandblåst og spraklet) holder vel 1-4 år.

Hva er fear pris og forlange får bilen ? Lever ikke i noen fantasi verden. Har tenkt meg rundt 45 000 / 50 000 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg solgte bil annonserte jeg nesten over alt. Motorbørsen, AutoDB, lokalavis osv.... men fikk flest telefoner fra folk som hadde sett bilen i Motorbørsen. Det er vel gratis for en liten annonse, men en stor med 3 bilder blir kanskje lagt mer merke til? Du kan jo i tilfellet legge ved link til en ekstra annonse på autodb i annonsene dine, der får du jo legge ved 6 bilder...

Lykke til med salget! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt nesten alle bilene mine på finn.no og har solgt de fleste innen 30 dager. på en opel jeg solgte hadde jeg over 2500 treff på 30 dager.. det koster 149-, for biler med verdi under 50.000 og 399,- for biler over 50.000 kansje ikke det billigste, men det funker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sinnsykt mye mer treff på Finn.no enn Autodb.no sist jeg solgte bil. Husker ikke helt nøyaktig (mener jeg har skrevet det her inne før), men det tok ca. 3-5 dager før jeg hadde flere hits på finn.no (ca. 1000) enn på en hel måned på autodb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...