Divine Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Er det noen med erfaringer ? Autodb , finn.no ? Vil selge bilen raskest mulig. Det er en 320 91 mod. 178 000 km. Eu-ok i mars. Byttet bakluke på bilen, lakert bilen selv, så den er ikke 100% størken i lakken. Rust kun i jekk feste og i høyre fører dør- (sandblåst og spraklet) holder vel 1-4 år. Hva er fear pris og forlange får bilen ? Lever ikke i noen fantasi verden. Har tenkt meg rundt 45 000 / 50 000 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 autodb er jo en side veldig mange bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 motorbørsen og billisten. disse er gratis så det skader jo ikke å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Sist jeg solgte bil annonserte jeg nesten over alt. Motorbørsen, AutoDB, lokalavis osv.... men fikk flest telefoner fra folk som hadde sett bilen i Motorbørsen. Det er vel gratis for en liten annonse, men en stor med 3 bilder blir kanskje lagt mer merke til? Du kan jo i tilfellet legge ved link til en ekstra annonse på autodb i annonsene dine, der får du jo legge ved 6 bilder... Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 motorbørsen uten tvil enig med balleknalle..har også fått for meg at finn.no/bil er ganske hyppig besøkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 finn.no er vel gratis viss prisen er under 50.000? Er vel den som er mest brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 Smeller jeg en i autodb, og en i finn.no Takk for raske svar. Hva synes dere om prisen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaande Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Jeg har solgt nesten alle bilene mine på finn.no og har solgt de fleste innen 30 dager. på en opel jeg solgte hadde jeg over 2500 treff på 30 dager.. det koster 149-, for biler med verdi under 50.000 og 399,- for biler over 50.000 kansje ikke det billigste, men det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Jeg fikk sinnsykt mye mer treff på Finn.no enn Autodb.no sist jeg solgte bil. Husker ikke helt nøyaktig (mener jeg har skrevet det her inne før), men det tok ca. 3-5 dager før jeg hadde flere hits på finn.no (ca. 1000) enn på en hel måned på autodb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 de som er gratis er jo bare å bruke, ellers har jeg hatt mest treff via finn på de bilene jeg har solgt. billige biler tror jeg går bedre på autodb, mens litt nyere og dyrere biler går best på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå