Golden Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Pappa har kjøpt seg en ¨02 3 liter bensin, og kompisen hans har kjøpt seg en 4.4 som da har 2 potter mer, hehe. Så pappa ba meg finne eksos til han, sett litt på hamann, men finnes det noen forhandler i norge, og evnt pris? Skal ha 4.6 liter eksosen forresten, hvis dere ikke har noen andre kule da...? Så har han sett på noen 20", men jeg vil ha hamann, så noen som vet pris på de 5 eiker'sne? sikkert latterlig dyre men Er det noe annet artig å sette på en X5? Fra før av er det absolutt ALT som finnes av utstyr og utvendig er den lakkert heeelt ned både foran siden bak og stigtrinn, så utvendig er den heelt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 ESS Tuning har vel kompressor kit til X5 hvis du vil ha litt mer fart på sakene... Ang. eksos så har jo Ac Schnitzer fete rør... Sjekk www.ac-schnitzer.no De har oxo sinnsyke felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 bilder? JATAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 ESS Tuning har vel kompressor kit til X5 hvis du vil ha litt mer fart på sakene...Ang. eksos så har jo Ac Schnitzer fete rør... Sjekk www.ac-schnitzer.no De har oxo sinnsyke felger... Pappa var ikke keen på kompressor, første jeg spurte han om hehe Filter og eksos gikk an sa han Var jo drit kul den schnitzer eksosen da, kom på 6600,- ferdig montert hvis jeg skjønte det riktig Var jo forsåvidt lik både 4.6 liter og Hamann eksosen Syns ikke de ac felgene var verdt 70k, syns disse er driiit kule! Står forresten de originale 19" på den nå, de syns jeg forresten er sinnsyk kule! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 De er fine de til Hamann, men synes personlig at Ac Schnitzers type II er hakket penere.. Var vel 10,5"x22" ET45 med 285/35R22 framme og 10,5"x22" ET25 med 285/35R22 bak.. til en pris av 68.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 De er fine de til Hamann, men synes personlig at Ac Schnitzers type II er hakket penere.. Var vel 10,5"x22" ET45 med 285/35R22 framme og 10,5"x22" ET25 med 285/35R22 bak.. til en pris av 68.000,- Syns de ser så billige ut jeg Men noen som vet om en hamann forhandler i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Vet ikke om noen i farta.... Nærmeste jeg kan komme på er England? Sjekk ut www.hamann-motorsport.de kanskje det står noen linker der.. Men det må vel være en eller annen dekksjappe som har Hamann felger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 jeg tror www.powerzone.no har kontakt med hamann. tlf 69129570 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Kom på at www.eikermotorshop.no fører styling fra Hamann, da selger/skaffer de sikkert felger oxo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 Nå kommer pappa hjem snart, så skal vise han litt div Takker for hjelpen så langt og powerzone nekter jeg å ringe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Svein Erik på Styling Tech har tatt inn ting fra Hamann tidligere vet jeg..du kan jo ringe og høre med han.. Jeg har også veldig sansen for de felgene.. Ellers ordner vel Svendsen Eksos skikkelig eksos for deg..tror ikke de er så himla dyra heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Svendsen ordner fire utløp på X5 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå