KjetilO Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Ta en titt på denne: http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb/YaBB.cgi/YaBB.cgi?board=hifi1;action=display;num=1123171839 Moralen må vel være at man må huske på å logge seg av foraet etter et besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 haha! det mest underholdende jeg har lest på lenge. lo så jeg holdt på å dette i bakken! det er en grunn til at jeg ikke har automatisk innlogging på diverse nettsider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Hehehe, dritbra..! Og jeg som har på logg inn automatisk-funksjonen på dette forumet Kan vel like gjerne skje en av oss her inne en gang også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 HA HA HA HA! Skjønner at fyren ble litt frustrert, he he! God lesing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 hehe..driiitbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Hehe... Artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Hehe.. .Må huske på hvor man slår på auto innlogging.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Dette var bare tilpass, men han er nok heldig med den samboeren sin... Hun virker faktisk veldig ok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 hoho bra da!! bra kult å skrive innlegg til typen sånn da... hehe... hadde jeg ikke vist meg på forumet lenger tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanos Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 gjennomskuet 2 ganger hehe, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå