Mpower20 Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 http://www.big-boys.com/articles/coyote1.html Sjekk den kule hvite coyoten(preriehund tror jeg?) Må være sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Ja... må være veldig skjelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 Nei, d kan ikke være mange av dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 hmm.. ingen som blir lei av å legge ut sånne filmsnutter på nettet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 Hmm, lurer på om det er samme folka som lager di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iluv2xlr8 Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 F U!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 hmm.. ingen som blir lei av å legge ut sånne filmsnutter på nettet?? Lurer på hvor mange de har gitt hjerteinfarkt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Den va ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Satt jo selvfølgelig i mørket her med headsett på ... håå... ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Holdt på å pisse meg ut... Har sett mange varianter av slike skremmevideoer, men den der så jeg overhodet ikke komme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Holdt på å pisse meg ut...Har sett mange varianter av slike skremmevideoer, men den der så jeg overhodet ikke komme... Virker som filmen liksom er over, og du begynner å slappe av.. Men nei da, hehe, da kommer det... BØ... Pokker. Det er samme vesen som brukes i en annen video snutt også.. Med en bil som kjører på en landevei og forsvinner bak ei buske og du venter på bilen, men nei da.. Bø.. Der var den igjen. Tror den har vært nevnt her før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 off.. hjertet stoppa en stun der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 se etter i postkassa di etter søksmål du, morroklompen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Og du skylder meg en ren boksershorts !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 hmm.. ingen som blir lei av å legge ut sånne filmsnutter på nettet?? ..ser ikkje sånn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå