bmwdude_1 Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Stoppa å prata me ein kompis å la bilen stå igang. Var toppen to min. Når jeg skulle kjøre igjen var temp.nåla nesten helt på røde feltet. Plenti med kjøleveske,hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 sank den igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Viskosekoblingen? (hvis det er det på den modellen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 på min var det viskosekobl. kr 1450 og vannpumpe (plastik impeler)kr710 + moms impeleren hadde løsnet fra akselen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Hvis den blir varm ved stillstang og har fin temp ved kjøring (60km/t+) kan det høres ut som en utslitt viskosekobling ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 viskose eller mye luft i systemet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 Det virka som at det var lite vann i slangene når jeg klemte på de...men tempen sank litt når jeg begynte å kjøre igjen...men ikke helt ned til normalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 sjekk om vifta di går skikkelig og luft systemet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Det virka som at det var lite vann i slangene når jeg klemte på de...men tempen sank litt når jeg begynte å kjøre igjen...men ikke helt ned til normalt... Sjekket du om du hadde varme i varmeanlegget i kupéen samtidig som den var så varm? Pleier å bli litt redusert eller ingen varmekapasitet når det blir lite vann i kjøleanlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 høres ut som viskosa ja.. er vel bare og stikke ett eller annet borti vifta når den står og går på tomgang. stopper ikke vifta lett da er d ikke viskosa og da kanskje luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Eller termostaten på bilen. Dette er standar feil som skjer med de fleste bmw'er... Bare og sette igang og feil søke /bytte deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 9, 2005 Forfatter Share Skrevet August 9, 2005 Nå funker det!! Var visst ei luftlomme som gjorde at vannet ikke kom(tror jeg) igjenom slangene.Vifta hadde motstand når jeg snurret den irundt! I såfall funker alt bra nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå