Riefarn Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Bare slenger dette ut, for lurer bare litt... åssen er det å montere turbo på E36 320? masse jobb, penger? hva blir utbyttet? Som sagt bare noe jeg lurer på ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Du kan jo f.eks. kjøpe deg et Mosselman Kit, Ligger vel på ca. 40.000,- nytt, men så nettopp et som gikk brukt for under 10k. Det lader 0.4 bar og gir ca. 205hk på original motor, uten IC tror jeg. Skulle kunne by på litt moro det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 så det henn a? hadde vært moro assa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Det til under 10k? Det er nok ikke noe du finner igjen med det første.. var ikke lagt ut til salgs noe sted tror jeg. En jeg kjenner som var kjapt ute og fikk kjøpt det av en som plutselig ombestemte seg fordi han var redd for om girkassen ville tåle det + godkjenning. Autopower i Arendal forhandler de, så du kan snakke med de: http://www.autopower.no/turbo/turbo.HTML Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå