Bimmer for life Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 har installert bmw tis softwaren men alt er på tysk, under installasjon kom det frem at jeg kunne velge språk.jeg valgte engelsk men når den var ferdig kom alt på tysk. det er helt sikkert noen her som kan hjelpe meg. Mvh. 530da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Valget du får i installasjonen gjelder kun for installasjonsprosedyren. Slik jeg har forstått det så er TIS på det språket det kommer på - altså har du en CD som TIS er på tysk på, så ER den på tysk. Det kan visst ikke endres. Det finnes forskjellige CDer for forskjellige språk. Den tyske er helt ubrukelig.. Hvis noen har en engelsk kopi tar jeg gjerne i mot den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 Har både TIS og ETK på tysk på tide med tysk lynkurs du kan gjerne få kopi av meg Gunnar.... på tysk Mvh.530da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Har det på tysk, vil gjerne ha engelsk... ETK har jeg på engelsk, men har det ikke installert. Bruker stort sett bare GS eller realoem.com-ETKen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 sjekk dette Gunnar http://search.ebay.com/bmw-tis_W0QQfromZR40QQsojsZ1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå