Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo også litt dumt å importere en slik bil da man gjærne vil tune motoren litt på en slik bil men biler som er importert etter 97 må man jo betale en hau i avgifter for å godkjenne med flere hester

Skrevet
Lurer på om det svarer seg, tenker på hvor mye penger det er å spare.. :roll:

Tviler på om det er noe å hente rent økonomisk lengre, men det er jo fortsatt et noe bedre utvalg litt lengre sydover i verden da...

Skrevet

er du ute etter å tjene/spare penger, så er det nok billigst å kjøpe en bil som allerede er i norge.

skal du ha en bil som er i meget bra stand, så er sikker utbudet bedre i utlandet, men prisene i tyskland begynner å bli høye på velholdte M3`r, så det vil koste en del å få norske skilter på en.

skal du slippe unna avgifter ved en evt motoroppgradering, så må bilen være førstegangsregistrert i norge før 1.1.96. hvis du skal ha det godkjent.

Skrevet

Fordelen med og importere M3 fra utlandet er jo at man slipper og velge blandt de eksemplarer som dessverre som oftest er ihjelkjørt av norsk ungdom. :( Generelt finnes det jo et bedre utvalg sør på kontinentet, kanskje et eksemplar som har vært eid av en eldre kar/en eier. Hadde vært drømmen det. :P

Skrevet

saa faktisk en sinnsykt stroeken soelvgraa E30 M3 i dag som passerte stranda..saa ut som en gammel mann som kjoerte..helt original. DET hadde vaert et knall eksemplar og importere tenker jeg :D

Skrevet

jeg møtte en gang i fjord en eldre mann i stavanger på sola som fortalte att han og hadde en e30. den var grå\sort husker ikke helt og hvar helt orginales. fyren var løytnand eller no i millitæret. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...