Bmw 325 nos Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan sote rutene "lovlig"? ialle fall proft.. for ingenting er lovlig i dette landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 spørs hvor du bor i landet da..men florerer av bilglass-firmaer etc som gjør det proft. dette ble gjort av et bilglassfirma for 4000,- rundtom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 skal selv legge mørkblå rundt hele bilen min imårra..uten frontruten da.. kjøpt autoart bilen?? egentlig det jeg lurte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 det er hvertfal 2 plasser i Molde du kan få gjort det... siden du bor på åndalsnes blir vel kansje det nermest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 325 nos Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 Jepp.. har kjøpt den... han på autoart driver å monterer litt mer styling til meg. kjempe ålreit fyr. rieger bakfanger, 3" eksos på vær side cup vings foran bakhjula. engelayes.. kor i molde da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Bilspectra og Øverland attmed Kviltorp camping... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Du vet at du må rive det av hvis du blir stoppet i kontroll? Surt å bruke 4000 kr på å få dette "profft" hvis man blir stoppet dagen etter, uken etter.... Politiet er jo også helt i hundre etter å få stoppet råner-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Bare lov på siderutene bak. Har personlig sett noen bli stoppet og måttet dra av filmen før de fikk lov å kjøre videre. Skjer sikkert ikke så ofte, men en sjanse å ta. Kunne personlig tenkt meg å tone siderutene foran og bak, men da lys toning sånn at det ser originalt ut Mørkt på alle biler unntatt sorte er harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 325 nos Skrevet August 10, 2005 Forfatter Share Skrevet August 10, 2005 He he. har blitt stoppa selv jeg.. fikk besked om å ta d av over helgen for polittiet ville ikke ødelegge helgen min bare å ha d på igjen d... får det til selv uten bobbler også.. men tenkte at vist jeg gjør d proft så kansje ikke politiet sa noe.... er flere biler hær som har gjort dette proft å da sier de ikke noe... tenkte på lyst fremme da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 en kompis av meg fikk gjort dette for 2000kr.alle rutene bortsett fra frontruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 325 nos Skrevet August 10, 2005 Forfatter Share Skrevet August 10, 2005 hvor da??? ble det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 Jepp.. har kjøpt den... han på autoart driver å monterer litt mer styling til meg. kjempe ålreit fyr. rieger bakfanger, 3" eksos på vær side cup vings foran bakhjula. engelayes.. kor i molde da??? Rettelse ny feil følger det ble Seidl flash bakfanger. med 2x 3" eksos haler, med massse 6`er lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 Du vet at du må rive det av hvis du blir stoppet i kontroll? Surt å bruke 4000 kr på å få dette "profft" hvis man blir stoppet dagen etter, uken etter.... Politiet er jo også helt i hundre etter å få stoppet råner-biler. Hvilken råne bil??? hmf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 En kamerat av meg hadde fått gjort dette proft! Kunne ikke se filmen. Så ut som ruta var org. sotet. Han måtte rive av når han ble stoppet. Så lenge dette ikke leveres originalt på bilen så er det ulovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Må komme med ett lite spm jeg og da! Bilen min er orginalt levert med noe grønnlige vinduer rundtom... viss jeg da tar på sotefilm bak med grønnskjør og såvidt litt grønnlig toning på siderutene foran... kan jeg bruke det som unskyldning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå