xhale Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 er usikker på hva som blir fint med fronten på bimmer`n min, noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 er vel original BMW tror jeg har sett den på mange E30 opp til '85 mod, spes på 323i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 den har jeg faktisk ikke sett noe til på bmw og tviler litt på om d er orginalt. ligner på slik eiker stayling d der spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Joda, det er god sjanse for at det er org. BMW tilbehør... MEN, jeg er ikke sikker på om det er BMW som produserte dem - kanskje det var BBS? Resten av pakken skal vel kanskje være mulig å få gjennom BMWs forhandlernett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossi Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Viss du ser ned på venstre side av lippa, skal der vere innstøpt en logo av ett eller annet, som sannsynelivis er produnsenten sin logo...Var iallefall innstøpt en logo på min gamle 323i, som hadde samme leppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet August 10, 2005 Forfatter Share Skrevet August 10, 2005 okay takk til alle som hjalp meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet August 11, 2005 Forfatter Share Skrevet August 11, 2005 sjekket på leppa i går, han som hadde bilen før med har fylt hele logoen med lakk da han omlakkerte, så er umulig og tyde hva som sto der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Tror jeg ville byttet fronten og jeg, hvis JEG skule gjort noe med utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Tror eg også mtec er jo fint på e30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet August 12, 2005 Forfatter Share Skrevet August 12, 2005 greit det hvis dere sender meg penger så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå