Drage Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 325 nos Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Sinsykt fin bil....... en kompis av meg hadde en helt lik en med superstar felger... men dene var mye råere utruli tøft med sota ruter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Vakkert E34 eksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Steike rå! Perfekt i mine øyne Rått at det skal bli M5 da =) Hva slags felger er det der igjen? Håper du beholder den som den er utseende messig, digger de skjørtene og leppene =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drage Skrevet August 9, 2005 Forfatter Share Skrevet August 9, 2005 Takker Felgene er 18"3 delte oz futura. Bilen blir ikkje gjort noe meir med utvendig nei, er fornøyd der no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 325 nos Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 skulle jo hadt angelayes.. det er jo sinsykt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drage Skrevet August 9, 2005 Forfatter Share Skrevet August 9, 2005 He he, liker bedre dei sorte eg. Min er finere med sorte eller med briller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 sort er penest ja. engle øyne ser ikke bra ut på e34 synest jeg vertfall. håper min blir litt i nærheten like fin vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 325 nos Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 jeg synes det er kjempe kult med "briller" å lyktesenker.. hadde vært kjempe tøft.. men smaken er som baken... dritt kul bil iallefall.. liker e 34 godt jeg.. kompis av meg kjøpte m5 med full seidel styling i går.. kjempe kul bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Jau, bilen er flott den David. Ser du fekk med jenta mi og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Utrolig fin bil og skikkelig gromme felger! men når du skal bygge om til M5 skal du da selge 525 motoren ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drage Skrevet August 9, 2005 Forfatter Share Skrevet August 9, 2005 Sette i m5 motoren eg og da funka som berre f"##¤. So ville ikkje ventilane og stempelet mitt samarbeide lenger so eg sto heile forrige helg og bygde den om til 525 igjen. Men da blir og få tak i ein 3,6 denne gongen og begynne på ny.PS måtte snike med jenta di og Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Sette i m5 motoren eg og da funka som berre f"##¤. So ville ikkje ventilane og stempelet mitt samarbeide lenger so eg sto heile forrige helg og bygde den om til 525 igjen. Men da blir og få tak i ein 3,6 denne gongen og begynne på ny.PS måtte snike med jenta di og Stian Det var jo trist!! Send meg en PM den dagen du har funnet ut at du vil selge 525 motor/gir.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Nydelig bil! *se på bilen min* kan ikke du åsså se slik ut? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Faen jeg hakke tenkt på annet enn denna i dag Så VANNVITTIG grom den er, faen å PERFEKT, elsker å finne/se biler som er gjort AKKURAT sånn jeg liker det! Rett og slett himmelsk! Skal du på gatebil sept. eller bmw dagene på våler f eks? Keep up the good taste Mvh. Espen (beundrer ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå