Gå til innhold

Ulyd fra girkasse.


BJ
 Share

Anbefalte innlegg

2-3 ganger den siste mnd så har det kommet en ulyd når jeg girer ned i 2 gir. Lyden hørest ut som om jeg girer uten å clutche. Det er kun når jeg setter den i 2 gir, ellers så er girkassen tight å fin. Noen som har opplevd noe lignende eller har peiling på hva det kan være :S ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt tull md girkassen min nå jeg også... Er det mulig for en uerfaren hobbymekaniker å overhale en girkasse?

Eller er det billigere md en brukt som ikke er overhalt....?

Tror eg ville droppet det..hadde min gamle 318i kasse åpen og hadde tenkt å overhale den..tusen tannhjul sikkert og masse akslinger..så viss noen har lyst på en e36 318i girkasse med synkronisering dårlig i 2 giret, så har eg en stående :)

Eg kjøpte en brukt for 1500kr, funket 100% den..

Men tilbake til trådstarter så tror eg og at dette er synkroniseringen..begynte slik på min..noen lyder av og til og til slutt hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tilbake til trådstarter så tror eg og at dette er synkroniseringen..begynte slik på min..noen lyder av og til og til slutt hele tiden..

Hvor lenge gikk det ca fra første gang du hørte denne lyden til du måtte skifte girkasse? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...