Eirik Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 Skal ha nye høytalere i bilen. Trenger ikke være høytalere laget av diamanter, men er ønskelig om dem er litt bedre enn orginale... Hadde tenkt en prisklasse på rundt 1500. Noen som har forslag til gode kjøp? Tilbud noen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Hei Hvis du legger litt flere kroner inn i settet får du Focal Plyglass. Dette settet spiller helt vilt, med separate mellomtone og diskant. Regner med det er samme høytaler innstatser på din bil som på min (1996 Compact), og da er 5,25 tingen for deg. Diskanten kan være litt vrien, men med en dremmel kan du forandre litt på den gamle instatsen slik at den nye vil passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Jeg har et DLS frontsett i min bil som kostet 1500,- (på tilbud). Dette spiller mer enn bra nok for min del. Jeg har forsterker på det og en 12" sub bak som tar seg av bassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 ...dei fleste standarmerker har greie høgtalar til 1500,- . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 FOCAL 130V1 NOK 1890.00 2-veis komponentsystem. 165mm (5,25") Bass/mellomtone 25mm Svingspole 85mm Magnet TNA magnesium/aluminium diskant 2-veis separat delefilter 6/12dB/Oktav med justerbart diskantnivå Maks effekt: 120W RMS effekt: 60W Følsomhet (2.83V/1m): 93dB Frekvensrespons: 60Hz-28kHz Griller inkludert Dette er gode ellementer der du får det du betaler for! Vil du ha det lille ekstra er det polyglas v2 som er tingen disse spiller knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 Hehe, hadde helt glemt denne tråden... Men takk for svar, skal se om ikke jeg får kjøpt meg noen høytalere snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 FOCAL 130V1 NOK 1890.00 Hvor får en kjøpt disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Klikk på linken til Ettertenning! Nederst på innlegget hans står det "Bilstereo". Jeg bestilte mine Focal derfra i forrige uke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 Så den ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Hadde også Focal i min E36, storfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Dette er gode ellementer! Focal er en sikker vinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Klikk på linken til Ettertenning! Nederst på innlegget hans står det "Bilstereo". Jeg bestilte mine Focal derfra i forrige uke... Takker for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvegard Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Hvilke frontsett passer best til min e36? De originale kassene er trolig 2-3 liter. Hadde tenkt på FOCAL 130V2 POLYGLASS V2 eller FOCAL 130V SLIM POLYGLASS V2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 focal 130 v2 polyglas meiner eg skal passe rett inn! dette er også gode ellementer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 du kan jo kjøpe focal 130 kp k2 power vist du er ute etter den virkelig gode lyden! men du bør ha forsterker til og drive begge settene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå