Sperre Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 I en måned nå har instrumentpanelet slått seg av for så og komme plutselig tilbake igjen. Dette er vel ganske merkelig ? Snakket med Bilsalongen i Skien i dag og en mekaniker der sa det var en svaket på disse bilene ? har snakket med flere som har hatt det samme problemet med sin bmw. Det som er kjipt er at det koster 5000,- for nytt instrumentpanel.... Noen som har fikset dette uten å betalt alt for mye ? Foresten bra service der, kom dit så såg tilfeldigvis mekanikeren at inspection lampene mine lyste så sa jeg at jeg hadde gått over bilen selv så nullstilte han dette. *tommel opp for bilsalongen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 Har hatt akkurat det samme problemet. Jeg betalte faktisk 6000. Måtte ha nytt kretskort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 10, 2005 Forfatter Share Skrevet August 10, 2005 Ikke bare lage et kretskort som funker jaja, må vel punge ut enda mer penger da, ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå