tomasb Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Tror eg har ått lekasje på venstre luftdemper. Men, lekasjen er der ikkje heile tiden. (Aut.nivåregulering) Symptomer: Stopper motor, og det tar ca10-15 sek, så har luften gått ut av demperen, og står heilt nedpå. Høyrer lufta går ut. Har skjedd en gang under kljøring. Men dette skjer ikkje kvar gang eg stopper motor. Når luften har gått ut, og starter bilen, høyrer eg det det lekk luft, til bilen har komt ca halveis opp, og da forsvinner lekasjen. Konklusjon: Lekker av og til. Noen som har erfart lignende tidligere, og vett om det er demper som er gåen, elektronikken som feiler etc. (ps. kompressoren går, og imgen varsel i display) MVH Tomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet August 14, 2005 Forfatter Share Skrevet August 14, 2005 Og da havnet bilen på sykehus. Demperen ga opp, og hjulbuen gjekk nedi hjulet Med viking redningstjeneste ut til Bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå