sh0rty^ Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Skal demontere frontfanger for å montere intercooler i dag, noen som kan fortelle meg ossen jeg lettest kan demontere den, slik det går litt lettere på forhånd takk mvh Lars Olafsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 går ut ifra at du har de nye plast fangera, da er det bare å ta av listene, og da ser du masse plugger som su banker ut splinten i, så er det bare å dra av fangeren, deretter kan du lett komme til skruene som fester fangerjernet til vangene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet August 11, 2005 Forfatter Share Skrevet August 11, 2005 Jeg har den gamle typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 åh... da er det vel enda enklere! hvis du legger deg ned og ser på baksiden av fangeren ser du at detv er en bolt på hver side i fangeren, og to på hver side i vangen! bare å skru av det som passer best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet August 11, 2005 Forfatter Share Skrevet August 11, 2005 Takk mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå