TheEdge Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Hvem forhandler FK felger her i landet? også lurte jeg på hvilken senkefjærer jeg skal kjøpe? og hvor mye skal jeg senke? visst jeg har på 17 " felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 har en kompis som skal selge to sett med 40/60 senking, dette ser meget bra ut med 17"! et sett er nytt og et er brukt! send meg en pm om du er interessert! bilen jeg selger på kjøp og salg forumet er 40/60 senket, se på bilder! "jeg selger en god venn e36 cab" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet August 11, 2005 Forfatter Share Skrevet August 11, 2005 eneste problemet er at jeg vet ikke om den er senka.. ser kanskje sånn ut.. men ser ut så den er høyere foran enn bak..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 høyere foran enn bak? da er vel fjærene dine ferdige vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet August 11, 2005 Forfatter Share Skrevet August 11, 2005 neida.. er i grei stand de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 da er det da veldig rart om den er lavest bak! har du bilde av denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Styling Tech forhandler FK felger, GS og Os bildeler selger jo senkesett og diverse fra FK så kan hende de kan skaffe felger også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå