Steffan C Skrevet August 11, 2005 Skrevet August 11, 2005 Hey! Ønsker å kjøpe M5 optiken til E-34 Touring, leppa på fanger, ihverfall til bakfanger, men gjerne begge hvis riktig pris.
Paulus Skrevet August 12, 2005 Skrevet August 12, 2005 Hei du. Fins ingen "leppe", her er det hel fanger som skal til Dette gjelder foran som bak... M5-sideskjørt fins også. Lykke til med oppgraderingen, det blir mye penere enn original. Mvh //Paul
Steffan C Skrevet August 12, 2005 Forfatter Skrevet August 12, 2005 Go kveld! Akkurat ja, er kansje en fordel å kjøpe dette i Sverige, hvor mye ga du for fangeren din? Og er du forresten Paul fra Norge som jeg så på medlemslista til Touringklubben? Meget pen Touring du har. Mvh Steffan C
Paulus Skrevet September 25, 2005 Skrevet September 25, 2005 Hei igjen Steffan C! Litt vel seint svar, men men Jo, du har rett i at det er bilen min du ser på Touringklubben. Takk for kommentaren Jeg ga 2000 skr. -> 1700 nok. Fanger samt nye tåkelys. Bbbbillig! Gå inn på www.autopower.se så finner du nok noe etter hvert... Jeg skal oppgradere med sideskjørt og bakfanger snart, det blir kanon Ha det fint, vi ses kanskje? Svigerfar bor i Tønsberg, er der innimellom. Mvh ///Paul
Steffan C Skrevet September 25, 2005 Forfatter Skrevet September 25, 2005 Hei Paul. Har fått tak i bakfanger. Var en kar på Lørenskog som hadde, ga 1500 kr, syns det var billig jeg. Den var komplett og helt strøken. Er nødt til å lakke, siden den er sort, min bil er orientblau. Bare å gi meg et pip når du er i Tønsberg så kan vi kansje treffes .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå