Gå til innhold

Dette forumet så da rett så bra ut..!

Ola.
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har til tider sett en og annen tråd her før å, men først nå surfet jeg litt ekstra rundt omkring, og ser jeg har gått glipp av mye...! (er jo til og med endel turbo bimmer snakk her :D )

Ser ut som et mere teknisk, og voksent forum enn mange av de andre om dagen, så jeg fikk lyst å regge meg her :)

Har dette forumet noe med bmw klubben å gjøre, eller er det bare mange av brukerne der, som er like trøtte på bmwccn forumet (layout`n) som jeg er?

mvh

Ola (som er 28 år, og har en M535i Turbo som leke/bygge-bil) den var den presentasjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen skal du være!

denne siden har ingenting med bmw-klubben å gjøre.

er det du som kaller deg ola-gut på pure-pf sitt forum?

fin bil du har! foreldrene mine hadde en slik (uten turbo.. :wink: ) for mange år siden. den brukte jeg til øvelseskjøring når jeg var 17-18år..

ps! du må jo legge denne siden til linkene på din side.

går selv i planene å bygge turbo på min M3.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen!

Sidene har ingenting med BMWCCN å gjøre, annet enn at de ble startet som et alternativ til forumet der.

Forøvrig kult prosjekt du har! Flott at du har tatt deg tid til å lage en egen prosjektside om bilen. Slikt er gøy å lese! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om sidene ikke har noe med BMWCCN å gjøre, er det noen av oss her som farter på begge forumene, og jeg har også merket meg mange BMWCCN medlemmer her inne. Synes mye av det som kommer frem her er veldig bra, og Gunnar gjør en kjempejobb for å holde orden og seriøsitet på plass. Helt topp! :-)

mvh

Gaute Tjøstheim

formann - BMWCCN Rogaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for velkomsten hehe..

Joda, er ola-gut på ppf.. Og ola på de fleste norske bilforum igrunn..

Forum er gode greier hehe.. Morro med likesinnede.. Men begynner å bli lei av lavt teknisk nivå på flere av forumene...

Ola, som er på tur oppi verkstedet for å montere 324mm bremsene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wave: hei og velkommen.

som de fleste andre satt jeg også på bmwccn før helt til jeg fikk mark av aldri å få svar på "dumme" spørsmål, og treg side. Her inne trives jeg kjempebra.

Her er ingen spørsmål dumme ihvertfall. Det har jeg merket som egentlig har null peiling på bil.. Eller hadde da, har jo lært en god del siden jeg ble medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...