Hakon Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 haha. treg vestlending... haha .. den var litt god faktisk..
Hylland Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Treig vestlending... Faktisk litt bra... Ser i avataren din Ewopower at du har Volvo Ascona RCN bil.. Kva er Volvo Ascona?? Meget fin bil Autofil34... Kor e du ifrå???
J Naustdal Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Skrevet Februar 4, 2006 Når eg kjøpte bilen var toppen nett skifta den hadde gått ca 100000(den nye toppen altso), register er nytt,pluss alle slangar i motor rom var nytt, pluss ein heil del anna. Eg kjøpte bilen av ein kar som kjøper bilar og pussar dei opp og sel dei at. So bilen går veldig fint, og er bra påpassa. importert i 97 frå tyskland.bilen hadde gått 176000 når eg kjøpte han Eg kjem frå Treige Vestlendingars heimby Førde.
haakon Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 nice greier. nye felger og GULE BLINKERS så har du en suveren dame-magnet her
J Naustdal Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Skrevet Februar 5, 2006 nice greier. nye felger og GULE BLINKERS så har du en suveren dame-magnet her Ja smaken er som baken..... full av drit
haakon Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 Ja smaken er som baken..... full av drit håper det ikke er meg du sikter til for jeg har regelmessig avføring og dasspapir. går du rundt med dritt i ræva el?
J Naustdal Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Skrevet Februar 6, 2006 da var vel helst kommentaren om gule blinkers som var full av drit.
J Naustdal Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Her er endeleg bimmeren klar for sommaren. To do list: -Kvite blinkers bak -Ny bak potte -Bakrutesenker p.s visst noken har desse tinga liggande til ein grei pris ta kontakt.
Icematic Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Kunne kansje trengt litt mer senk foran . så litt høy ut forran ja
J Naustdal Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Er faktisk senka 40/40 men kunne sikkert våre senka meir framme.
G-RACING Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Det der vart skikkeli TØØFT! Grattis med felgar;) fett med røde baklykter forresten:)
BMW_E34 Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 var fin denne, men jeg fatter ikke at så mage farger bakblinklysene røde! men lykke til videre, ser ut til å bli bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå