J Naustdal Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Lien: Takk. Har nettopp vaska og polert bilen her, med Autoglym super resin polish og ein slags "lakkforsegling". er veldig fornøgd med resultatet. G-racing: Takker, men raude baklysa er berre midlertidig Bjørn B: Hengerfestet må eg ha sidan vi skal hente "ny" campingvogn på torsdag BMW_E34: Som sagt er bak lysa berre midlertidig
G-RACING Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Syns eg ante litt mobbing av vestlendingar her. Til info er Førde plassen med med mest BMW i forhold til innbyggartal i Norge;) med andre ord har vi bra peil på bimmer, og det e no d so telle;)
J Naustdal Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Ja e ein del bmw her. trur dei har gode selgarar på Biltreff, men so er ikkje jobben deira so vanskeleg når dei ha eit godt produkt å selgje
J Naustdal Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 Hei. Lurer på ko mykje eg kan få for denne bilen no? det er ein 93mod 520 24v som har rulla 188500km der toppen har gått 140000km Importert i 97 Er ein del småriper og steinsprut. pluss ein 15-20cm bulk i bakdøra (viser berre når bilen er rein) litt rust på framdør ca 2cm, pluss på bagasjeluka. Det er nye rondell 18" med 235/40 kuhmo ku31 dekk ( felg og dekk har rulla ca30mil) intiøret er fint men nokon små skader( nesten usyneleg) Har nett skifta bremser framme(februar) Pluss 40mm apex senkefjøyrer og sachs demparar(mai) Bilder finner du på side 2 i tråden.
Turbo-Knut Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Hei, pen bil du har Med tanke på at bilen har gått relativt lite og at du har aircondition på den, kan du nok forlange ca. 40.000 kr De fleste har gått noe lengere og har endel som bør fikses på, som steinsprut, litt rust og rufsete seter. Og en bil med aircondition er værdt en del mer enn en for uten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå