Runar-CSi Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 http://www.midtnorskgatebil.com/VisNyhet.php?nyhet=33 Detter er altså imorra... Noen som ikke har tenkt seg til Tr.Heim og kansje kommer hit??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Var det nokka stas? Dumt at jeg ikke fikk med meg dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 he he. jeg var der og burna litt da. var mye spinning. har en 10min film av skrensekonken jeg da, filmet med mobil. men men kan se om jeg kan legge den ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Kompiss som var der og showet litt med en Svart 200SX Vi i www.aalesund-gatebilklubb.no planlegger å leie banen om ikke lenge, trenger sikkert en del lokale folk for å bli nok folk der så ikke vi går i dundrende underskudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 14, 2005 Forfatter Share Skrevet August 14, 2005 Må bare siifra når det blir så stiller nok endel folk... var ganske bra med folk igår med tanke på alt som skjer i Trondheim denne helga... trudde ikke det ville bli så mange folk jeg nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 en liten mobil film av noe av d som foregikk. http://www.bimmers.no/files/13082005(005).3gp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Mye herlig røyk på den filmen, men syns det var litt få bimmers . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå