Teekay1983 Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Trodde den prisen du får oppgitt når du har bekreftet en bestilling var den du skulle betale. De sier jo at: Våre priser inkluderer moms, transport og levering i Norge. Men nå 10 dager etter at jeg fikk dekkene så får jeg regning på 372kr fra tollpost som leverte dekkene som inneholder utleggsprovisjon 100kr og innførsels merv. avgift 272kr. Blir litt sur når eg får ei slik regning uten forvarsel. Noen andre som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Send regningen til Dekkonline... Uansett - meget interessant. Skal kjøpe fire nye dekk til Sportagen til dama, og vurderte dekkonline.com, men blir det nesten 400,- dyrere så går vinninga opp i spinninga, så da gir jeg f... i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apshai@chello.no Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Teekay, Kjøpte dekk fra dekkonline.com den 19. juni, og fikk ingen slik regning du snakker om her. Send den tilbake til dem, og send dem en mail. Jeg vil vel også anbefale deg å ringe Tollpost ang. dette. Betal den for all del ikke, da de ikke nevner at du skal faktureres dette tillegget på nettstedet. Mvh apshai@chello.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 Bare for å avklare det, slik at ingen andre kjøper dyrere dekk enn de trenger; tollpost hadde sendt regningen feil. Det var delticom (dekkonline) som skulle betale den. Så bortsett fra at de klarte å rote vekk den ene leveransen og måtte sende den på nytt noe som tok 3 veker ekstra. Så kan anbefale dekkonline til alle som vil ha billige dekk og ikkje trenger de på 2-3 veker fra bestillingsdato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå