Divine Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Dette må dere bare se !! Bra jente i ferrari !! Det tar en halv evighet før den begynner, men det er verdt det ! http://www.wimp.com/ferrari/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Bra dame d der.. Ikkje verst bil heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Hehe..meeeget bra! I stilletthæler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 13, 2005 Forfatter Share Skrevet August 13, 2005 Hehe..meeeget bra! I stilletthæler.. Og faen så hun kjører den bilen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 jeg skal aldri igjen si at damer ikke kan kjøre bil..eller skal jeg holde meg til "ingen regel uten unntak" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Drømmedama!!!! Tror det gikk for meg omtrent midtveis i filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 DAMN! Også slik en "happy ending" da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Trodde faktisk det var en av de forbanna bø filmene igjen. Har liksom blitt en gjenganger her nå.. Hehe. Satt jo på pinner og uten lyd første gangen.. Men denne gangen var det jo faktisk helt knall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Trodde faktisk det var en av de forbanna bø filmene igjen. Har liksom blitt en gjenganger her nå.. Hehe. Satt jo på pinner og uten lyd første gangen.. Men denne gangen var det jo faktisk helt knall.. Hehe, bra det ikke er bare meg som har fått trøbbel med nervene i det siste, på grunn av "skremmefilmene" her. Nesten så jeg har blitt generelt skeptisk til det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Vi burde egentlig start en klubb for oss som er blitt paranoid av sabotage videoer. Jeg er skeptisk til en hver film. Ikke så artig Kuler felger på Ferrarien. Frontpartiet på dama var slettes ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 drømmedame!!! Ho kan få lov til vask bilen min når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 15, 2005 Forfatter Share Skrevet August 15, 2005 Artig og se at dette var noe som det ble satt pris på da Så får dere med dårlige nerver en god trøst også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Skikkelig fin jente ja, og hu kunne jo til og med kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå