K Landre Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Hei! I dag så jeg nye E90 330Ci på jobb. Sølvfarget på tyske prøveskilt.. E90 er jo litt fin allikevel da.. Men d kommer vel ikke til å bli levert spesielt mange med slik motor størrelse i norge da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Du sier du så en E90 Ci (330), BMW har jo enda ikke lansert bilen. Var den dekket med "kamuflasje" deksler rundt om...?( Ci = coupe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 13, 2005 Forfatter Share Skrevet August 13, 2005 Hmm.. Jeg mener da bestemt at det stod 330Ci der da.. Men jeg så den på en 20-30 meters avstand, bakfra og da synes jeg at der stod 330 da, men da må visst jeg være litt blind eller noe slik.. Men som sagt jeg så den kun bakfra og den hadde tyske prøveskilt så d kan jo hende at fronten på den var kamuflert litt da.? Og det var på Trollstigen, Møre og Romsdal jeg så den så det må jo være en perfekt vei til å få testet bilen litt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 325 nos Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Bmw har testet mange biler hær på Åndalsnes da... Bmw 1 serie kresja hær før den hvar avdukket.. den hvar full kamuflert da.. har sett x5 x3 å nye 5 serien kamuflert hær... så det er godt mulig du har sett 330.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå