mAZE Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Noen som skal dit her eller? Jeg skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Jeg skal dit en tur - men jeg er vel mer eller mindre programforpliktet til å være med.... PS: fikk endelig blidene fra det siste Gjøvik treffet, var et par bra bilder av bilen din der... Har lagt de ut på hed/opp sine hjemmesider... Der var det ryddig og fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 15, 2005 Forfatter Share Skrevet August 15, 2005 Ja så deg ikke noe der forrige gang..? Men så var det jo ikke så mange der heller da.. Hehe.. Men ser veldig ut som bilen min det der.. Men blir bedre nå. Var å så på IC i går. Så blir vel handel det ja. Så du bor sikkert på Gjøvik du da? Jeg bor på Lena. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Jeg var ikke der forige gang, måtte jobbe. Men jeg har litt kontakter rundt om kring som kan møte da jeg ikke kan... Vi får se om det blir treff på CC nå - fikk melding i dag om at mesteparten av asfalten på plassen er borte. Vi driver å ser etter at alternativt sted nå - får håpe vi klarer det på den korte tia som er igjen..... Jeg er fra den riktige sia ta Mjøsa- bor like utenfor Hamar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 15, 2005 Forfatter Share Skrevet August 15, 2005 Jeg var ikke der forige gang, måtte jobbe. Men jeg har litt kontakter rundt om kring som kan møte da jeg ikke kan...Vi får se om det blir treff på CC nå - fikk melding i dag om at mesteparten av asfalten på plassen er borte. Vi driver å ser etter at alternativt sted nå - får håpe vi klarer det på den korte tia som er igjen..... Jeg er fra den riktige sia ta Mjøsa- bor like utenfor Hamar... Synes du sa riktige sia?? Hehe, bor der jeg.. Jaså, har de tatt av asfalten nå? Det er ikke bra.. Du får holde meg oppdatert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 kanskje jeg og skal ta meg en tur da vist jeg får ny bil denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Det er bare å komme det - alle er velkommen.... Du finner mer innfo på BMWCCN Hed/Opps sider (se link i signatur) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Så du bor sikkert på Gjøvik du da? Jeg bor på Lena. Jøss, er det flere totninger her da? Jeg er fra Skreia...men bor i Oslo nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr T Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Får vel også prøve å ta meg en tur, hvis det er mulig da jeg ikke er medlem? Tenkte jeg skulle få somlet meg til å melde meg inn snart. Jeg er fra den riktige sia ta Mjøsa- bor like utenfor Hamar... Riktig og riktig.. En ting skal dere i alle fall ha, dere har forbasket fin utsikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Medlemskap skal vi klare å ordne for deg, så det er ingen unskyldning for å ikke komme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Og jeg skal vel jobbe som vanlig, så da blir det ikke noe treff denne helga heller. satser på den 10. sept jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 kanskje jeg og skal ta meg en tur da vist jeg får ny bil denne uka. Ja det må du jo gjøre.. Er bare en liten svipp tur dette for deg. Hehe. Du som kjører så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Så du bor sikkert på Gjøvik du da? Jeg bor på Lena. Jøss, er det flere totninger her da? Jeg er fra Skreia...men bor i Oslo nå da. Se der ja. Javisst er det flere totninger her.. Hehe. Tror faktisk det er en til også, som er ifra Raufoss, om jeg ikke tar helt feil.. Feil del av Toten da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Får vel også prøve å ta meg en tur, hvis det er mulig da jeg ikke er medlem? Tenkte jeg skulle få somlet meg til å melde meg inn snart.Jeg er fra den riktige sia ta Mjøsa- bor like utenfor Hamar... Riktig og riktig.. En ting skal dere i alle fall ha, dere har forbasket fin utsikt! Er man ikke medlem er det visst noen som får ordnet det der.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 kanskje jeg og skal ta meg en tur da vist jeg får ny bil denne uka. Ja det må du jo gjøre.. Er bare en liten svipp tur dette for deg. Hehe. Du som kjører så mye. skal nok ha barnedåp jeg på søndag kom jeg på her. så da blir d lite med treff. i morgen blir d kiking på bil jippi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå