Mirakulix Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Til min store fortvilelse virker det som subkassen min har gått helt bananas! Det er en aktiv sub, koblet opp på cd-spilleren. Det virker som subben slår feil vei, noe som gjør at jeg får en lyd som høres ut som en flerret bass. Og ved volum slår bassen enda fortere med en vrengt lyd som går slik 'dødødødødødødø' skikkelig fort. Får propp i ørene.. Hva kan feilen være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Forstyrrelse på signalkabelen eller dårlig jord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 kobla puluss og minus feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tasbas Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Forstyrrelse på signalkabelen, hadde samme problem i min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 hva er løsningen på det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Trekke kabelen en annen plass? legge en kabelgate utenpå denne kabelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Det var jordinga som var dårlig.. mutteren hadde løsnet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå