mirrors Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Hvor finner jeg billigst M3 speil? Må være elektrisk. Har funnet til 2400kr på BTM AS. http://www.btm-as.no/website.aspx?objectid=1&displayid=1257 Takker for evt. svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 GS el OS bildeler kanskje? Evt Schmiedmann.. Linker til høyre her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirrors Skrevet August 15, 2005 Forfatter Share Skrevet August 15, 2005 Takk for raskt svar Ser ut til at Schmiedmann har til samme pris omtrent, men uoriginal. Finner ikke noe på verken GS eller OS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Takk for raskt svar Ser ut til at Schmiedmann har til samme pris omtrent, men uoriginal. Finner ikke noe på verken GS eller OS. Du kan alltids ringe dit.. Jeg kjøte ihvertfall m5speilene som jeg hadde på e39'n på GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Koed.dk. har til 899,- Plusser du på moms, frakt og fortolling blir det ca 1500 kr. De har farget glass, varme og er elektriske. Kjøpte mine der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 ...her var "ekte" uorginale m3 speil......ikkje desse med dobble støtter mot bilen.... http://norway.schmiedmann.com/index2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 her er bilde til E46....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 ....men prisen er 3.700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå