styggen82 Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Saken er som følger: Har en 318 e30 som jeg har presset inn en 732i M30(vet ikke hvilken årsmodell) motor i.... Når jeg vrir på starteren så går starteren men ingenting mer skjer. hører ingen bensin pumpe.. har byttet pumpe relét men den starter kun hvis jeg kjører spenning rett på pumpa slik at jeg får opp trykket. Noen som har noen forslag? En ting til... Kan ikke se at jeg har noe tennings module, kun et relé? Kan dette stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Du har sjekket sikringen? Hadde samme problem på min 318, fant til slutt ut at det var et mikroskopisk sikringsbrudd+urene kontaktflater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet August 15, 2005 Forfatter Share Skrevet August 15, 2005 Du har sjekket sikringen? Hadde samme problem på min 318, fant til slutt ut at det var et mikroskopisk sikringsbrudd+urene kontaktflater. Nei har ikke det , men jeg kan sjekke. pumpa gikk fint sist uke før jeg heiv ut m10`n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Har skjekket koblinger og sikringer, finner ingen feil. Er det noen som vet hvilken ledning som er til bensin pumpa\relét? den skal vel ha en styre strøm når du vrir om nøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå