Riefarn Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 h....... har skjedd med bilen? Stoppet bilen når jeg gikk inn til frisøren i dag... da var den som alltid, helt fin:) Når jeg kom ut og skulle åpne bilen var det ikke liv i sentralåsen i det hele tatt... jaja tenkte jeg, kanskje ikke mer strøm igjen, så kom meg inn pasasjersida der jeg får åpnet utenom sentrallåsen og satte meg inn... alt av lys virket, spiller og starteren funket som den skulle!? Et par kamerater av meg kom, og vi sto og klødde oss i huet... så etter på alle sikringer og alt. Resette elektronikken fikk jeg ikke gjort siden batteriet sitter i bagasjen (og den får jeg bare åpnet via sentrallåsen, låsesylinder ødelagt) Til slutt åpnet jeg lokket på bensinpumpa, og skiftet sikring på sentrallåsen (selv om den var hel) og da startet den plutselig! Kjørte hjem nå som bilen var istand og prøvde å fikse sentrallåsen som enda var klikk uten å lykkes. Når jeg nå låste med sentrallåsen låste alt seg igjen, men når jeg låste at ville alt opp unntat førerdøra... og gjett hva, etter å ha låst bilen, ville ikke bilen starte igjen... Gjorde samme opplegg, byttet sentrallåssikring og bilen startet... helt til jeg prøvde sentrallåsen igjen..... OFF!?!? Må vel ta en diagnose test, men hva kan dette være??? blir helt satt ut her! Til de som gidder å lese alt dette og komme med forslag, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Det er nok noe med sentrallås og startsperre som ikke er bra... Er det alarm på bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 15, 2005 Forfatter Share Skrevet August 15, 2005 Det er nok noe med sentrallås og startsperre som ikke er bra...Er det alarm på bilen?? Ja det tror jeg og... nei er ikke alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 har jeg finni ut at hvis jeg lar sentrallåsen være i fred går bilen som den skal, men kødder jeg med låsen må jeg ta ut og sette inn igjen sentrallåssikringen før bilen vil gå igjen.... bare passasjerdøra som vil opp da... tungvindt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå