Espen M33 Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 1987 E30 M3 Skal si den holder seg godt i pris.... Fått annet interiør, andre felger og en GRUSOM frontleppe siden jeg hadde den. Samt 45Hk mer. Noen som kjenner bilen? Er vel 4-5 år siden jeg hadde den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 var det den som ble krasa på fjellet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Skal si oss det at det var pris ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Såg den på gatebil for 3-4 år siden. Da hadde den Borbet A hjul og samma frontleppa.Forøvrigt så holder den seg godt i pris ja. Har litt sansen for den bilen der og. Rød lakk og kvite felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 var det den som ble krasa på fjellet?? Jepp, den var en liten tur nedom grøfta på vei opp fjellet ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 hvite felger på rød bil er aldri feil.. tror han som har bilen nå driver å kjøper E30 M3 billig og selger de til en "litt" høyere pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Såg den på gatebil for 3-4 år siden. Da hadde den Borbet A hjul og samma frontleppa.Forøvrigt så holder den seg godt i pris ja. Har litt sansen for den bilen der og. Rød lakk og kvite felger. Jeg må bare innrømme det at den var mye penere med de hjulene der enn borbet A felgene ja. Den er forøvrig godkjent med 9x16 foran og 10x17 felger bak.. En underlig kombinasjon som jeg aldri rakk å gjøre noe med... Men tro hva som er gjort for å hente de 45hk!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Jeg synes den bilen var lekker jeg! Bortsett fra de uhyggelig stygge mattene på gulvet og "søvnig-looken" over lyktene var den FEIT!!! Likte godt frontspoileren òg 240HK? Hmmm... Det er vel ikke gjort i en fei det akkurat. Alpha N? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Bilen er RÅ den ja. Det kan vere "hobby" 240 hk, men oppererar han med seriøse tal der så er det vell Alpha N modifisering innblanda ja. Ellers så kan det vere "light" trimming: Effektanlegg, filter,chip og karbon innsug. Det er fort folk får mangen hestar da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Karboninnsug skal du ikke kimse av.. Karboninnsug og Alpha/N i kombinasjon er en veldig god start på en S14. Men veldig snodig å skrive 240Hk uten å nevne noe om trim synest jeg, for det koster noen kroner å hente 45Hk ut av en S14. Henrik: Den leppa er ikke pen nei passer kanskje på en volvo 240, men ikke på en ellers pen M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Men no nevnte eg vell ikkje Karboninnsug med Alpha N da Espen Klart eg veit at det fungerar om du "parrar" det riktigt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Bilen er RÅ den ja. Det kan vere "hobby" 240 hk, men oppererar han med seriøse tal der så er det vell Alpha N modifisering innblanda ja.Ellers så kan det vere "light" trimming: Effektanlegg, filter,chip og karbon innsug. Det er fort folk får mangen hestar da. Ja, denne "light" trimmingen er nokså artig å se... Helt utrolig at folk får seg til å tro at det er bare å plusse på for hver post på modifiseringer. Skal vi se: Jeg begynte med 193HK, så puttet jeg på effektanlegg (minst 12HK), dernest konfilter (3-5HK - altså 6HK), så ble det chip (10% økning oppå dette som allerede var gjort). Hmmm... Det blir da et nokså enkelt regnestykke: 193+12+6=211 - altså 215HK! Ja, så var det denne chipen da. 215/100x10=21.5 altså 25HK. Dette blir da 215HK + 25HK= 240HK - med andre ord 250HK og jeg holder LETT følge med en M3 3.2. Hmmm... Dette trimmegreiene er egentlig ganske lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Karboninnsug skal du ikke kimse av.. Karboninnsug og Alpha/N i kombinasjon er en veldig god start på en S14. Men veldig snodig å skrive 240Hk uten å nevne noe om trim synest jeg, for det koster noen kroner å hente 45Hk ut av en S14.Henrik: Den leppa er ikke pen nei passer kanskje på en volvo 240, men ikke på en ellers pen M3 Utfra det bildet der så synes JEG at det ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Dette blir da 215HK + 25HK= 240HK - med andre ord 250HK og jeg holder LETT følge med en M3 3.2. Hmmm... Dette trimmegreiene er egentlig ganske lett Hahaha. Gullfint! Det er nok flere som tenker slik. Treffer en og annen i ny og ne som har slike tanker. Men heldivis er det ikke så vanlig nå som for noen år siden.M3'en var tøff, synes jeg.... selv om den så noe slitt ut inni til å ha slik pris. Men det er flere som mener at en slik bil kan regnes som en investering. De har visst steget i pris i europa det siste året? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Bilen er RÅ den ja. Det kan vere "hobby" 240 hk, men oppererar han med seriøse tal der så er det vell Alpha N modifisering innblanda ja.Ellers så kan det vere "light" trimming: Effektanlegg, filter,chip og karbon innsug. Det er fort folk får mangen hestar da. Ja, denne "light" trimmingen er nokså artig å se... Helt utrolig at folk får seg til å tro at det er bare å plusse på for hver post på modifiseringer. Skal vi se: Jeg begynte med 193HK, så puttet jeg på effektanlegg (minst 12HK), dernest konfilter (3-5HK - altså 6HK), så ble det chip (10% økning oppå dette som allerede var gjort). Hmmm... Det blir da et nokså enkelt regnestykke: 193+12+6=211 - altså 215HK! Ja, så var det denne chipen da. 215/100x10=21.5 altså 25HK. Dette blir da 215HK + 25HK= 240HK - med andre ord 250HK og jeg holder LETT følge med en M3 3.2. Hmmm... Dette trimmegreiene er egentlig ganske lett Skal sei du kan rekne Henrik. Hadde eg berre vert så flink med tal. Her er forøvrigt ei annar salgsannonse. Står ikkje noko om modifiseringa i motoren her heller. Men nye flotte bilder er det. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå