sh0rty^ Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Har fått tak i turbo manifold fra denne bilen, noen som kan bekrefte at denne passer på en 325 e30 ? Må jeg har turboen ned eller går den opp? http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=50 mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Passer bra,må ha ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Takk for svar mr.Propan Men vil ikke oljefilter elller motorfeste komme i veien? ( T25 m/60 komp. hus) Forresten noen ide om hvor jeg kan legge oljeretur? Tenkte å legge den inn i bunnpanna, hva tenker du om det? mvh lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 går fint og legge den inn høyt i bunnpanna. er vel også en utfresing i blokka der du kan slenge den inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Passer bra,må ha ned Er det ikke slik at man må modifisere det grenrøret litt, for at det skal passe? Mener å ha lest det flere steder. Men bare fra sånne som meg, som igjen har lest det andre steder. Hadde vært fin å få bekreftet det fra noen som faktisk har testet! Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Det er jo egentlig ikke et "grenrør" i den forstand, i og med at det er helstøpt. Mulig man må modifisere, noe som blir vanskelig på denne manifolden. Er vel lagd av støpejern også. Men jeg vet ei, jeg har det nå liggendes her og skal montere det neste helg. Noen som vet så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 tror d var noe om att man må slipe ned ene hjørnet litt eller no. har hørt det en gang vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Hørt det ikke passer så veldig bra jeg men. Noen som har prøvd det i praksis selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Se på denne: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=8601&postdays=0&postorder=asc&highlight=powerpage&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå