Gå til innhold

Strøkent sort skinninteriør til E36 Coupe vurderes solgt!

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
du sa noe om en skade på venstre dørside... har du bilde av den? hva er det snakk om?

Ja.. Kommer flere bilder her nå.. Er ikke noe stort, så det går nok ant å fikse litt på.. Evt om man flytter over til et annet dørtrekk osv..

Drrar002.jpg

Drrar003.jpg

Drrar004.jpg

Drrar005.jpg

Bmwm31015.jpg

Bmwm31016.jpg

Bmwm3007.jpg

Skrevet

Hei jeg er svært interessert i høgre dørside p.g.a. min dørside har løsnet fra underlaget.. Hva pris snakker vi for den siden??

Mvh Helge S.

Skrevet

Selger nok bare interiøret samlet. Er ikke interessert i å sitte med delene løse.. Men, om du finner noen som vil kjøpe bare interiøret, så kan du få kjøpe dørtrekkene for 1000kr!

2 høyttalere er Soundsystem..

Skrevet

ok.. blir litt voldsomt å kjøpe heile pakka.. men visst du om bestemmer deg så er jeg fortsatt interessert.. Kan kjøpe begge dørtrekkene da siden du har soundsystem...

Skrevet
ok.. blir litt voldsomt å kjøpe heile pakka.. men visst du om bestemmer deg så er jeg fortsatt interessert.. Kan kjøpe begge dørtrekkene da siden du har soundsystem...

Forran og Bak, begge sider.. 1000kr!

Skrevet

Er det det venstre dørtrekket som er ødelagt på bilde øverst du selger? Det var ikke særlig pent så da må jo jeg ha nytt det og så da er jeg jo like langt...p

Skrevet
Er det det venstre dørtrekket som er ødelagt på bilde øverst du selger? Det var ikke særlig pent så da må jo jeg ha nytt det og så da er jeg jo like langt...p

Du får bestemme deg!

Dørtrekkene koster 500kr pr stk forran + 400kr stk bak hos OSbildeler f.eks.. Så 1000kr er en relativt grei pris på alle disse, tross at det forran er litt dårlig..

1000kr for dørtrekkene, sett at jeg har kjøper på resten av interiøret!

Skrevet
Bare lurte på hvorfor i .... bilde av mitt baksette er havnet i denne tråden og hvor du har fått tak i det???

Ah, det ligger i galleriet til jkr, og brukte det for å illustrere hvordan setet ser ut i bil.. Om det plager deg, så kan jeg godt fjerne det..

Skrevet
Nei det plager meg ikke! bare lurte på hvor du hadde fått det fra. er foresten ute etter skinn dør trekk til cupe selv. Har du solgt de du hadde?

Nei, de er enda tilsalgs.. Så fremst kjøper av interiør ikke vil ha dem med! Så om du finner en som vil kjøpe for og bakstoler, så skal du få kjøpe dørtrekkene for 1000kr! :)

PRISEN på interiøret er 7500kr nå!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...