c_ellef Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Noen som har noen gode lakkeringsfirmaer her i Sandnes å foreslå for meg? Noen som ikke er alt for dyre, men som gjør en god jobb. Skal bare ha gjort en mindre jobb. Fjerne 5-10 rustroser. De er stort sett lett tilgjengelige, trenger ikke å demontere lister o.l. Hvor mye omtrent tror dere det vi koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Rett over gata hos meg ! Miljølakk har jeg bare gode erfaringer med!! Har brukt de ved et par anledninger ved småjobber på de bilene jeg har hatt. Effektive og helt grei pris. Brukte Autokeeper.no på Hana tidligere til småting de var billige og greie har ikke snakket med de på en god stund. Men som jeg sa prøv Miljølakk som ligger ved Smeaheia! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 Takk for tipset! Var hos Lura Billakkering i dag, det var ikke noe særlig. De skulle ha over 6 tusen for å ta 6-7 rustroser!!! Tror de jeg er dum eller.. Jeg har en liten antydning til rust oppe på taket foran takluka. Han mente at hele taket måtte lakkeres for å få det 100%, ellers ville det bare bli 30% maks. Tar heller turen opp til de du anbefalte, Kjell Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Ja jeg var hos de på lura en gang jeg også og da og fikk jeg slike beløp og kommentarer latterlig sa jeg ,hvis dere ikke greier det lille jeg ber om uten å ta hele sida så kan dere fa.. meg ikke jobben deres ! var litt uheldig med 528ia jeg hadde, skrapte opp venstre bakskjerm og så for meg de feite lappene som fløy ut vinduet men han på Autokeeper .no tok jobben og skulle ha 1500kr. meget bra arbeid! Fruen tok 535'n og var uheldig med ryggingen og fikk en ca. 1 m stripe på bilen ,Miljølakk tok jobben for 1750kr kunne ikke se at det hadde vært skade eller forskjeller i lakken på det nye og det gamle,skikkelig proff jobb! det eneste med miljølakk er at har du store skader og må begynne med demontering etc. så forventer de at du levere bilen til et opprettings firma men småskader tar de innimellom av de store jobbene, og når det gjelder betaling da måtte jeg le, sa at jeg ville betale med kort ,nei nei de sender regning ingen problem, faen måtte jo gå til de 3 mnd. senere og spørre de om jeg noen gang skulle få en regning av de ,jeg gjorde faktisk det ja!!! vill ikke være kødd og bare stikke av,nok av de som gjør det kjempefirma folkens!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå