Rotrex Skrevet August 16, 2005 Skrevet August 16, 2005 info og bilder: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default
KennyZM Skrevet August 16, 2005 Skrevet August 16, 2005 for dyr! Hadde den vært noen lapper billigere hadde jeg muligens vært intresert i den
Rotrex Skrevet August 16, 2005 Forfatter Skrevet August 16, 2005 selges billigere ved rask avgjørelse.
Dr_S Skrevet August 17, 2005 Skrevet August 17, 2005 Synes det var en grei pris jeg. Mye bil for pengene der... Er bilen valset bak? Rustfelle...
Rotrex Skrevet August 17, 2005 Forfatter Skrevet August 17, 2005 jepp, den er valset bak. bilen er helt rustfri.
Rotrex Skrevet August 21, 2005 Forfatter Skrevet August 21, 2005 Bump! NY PRIS: 60000KR HASTER. kan ta billigere bil innbytte. helst E30 325\320
Rotrex Skrevet August 21, 2005 Forfatter Skrevet August 21, 2005 hvor langt har den gått? den har gått 208000km
jødahl Skrevet August 23, 2005 Skrevet August 23, 2005 Den ble ikke solgt i dag? Var jeg som sendte deg mld i går (og i dag tidlig egentlig) Følger det forresten med noe anlegg?
Stian Børresen Skrevet August 23, 2005 Skrevet August 23, 2005 har jo en e30 325 stående jeg..men den er ikke lakkert enda..har bytta hjulbuer bak og venstre framskjerm pga rust..ellers har bilen gått 159.000 og har nylig bytta alt i hele toppen.ikke rukket å blitt ungdomskjørt enda da jeg har mista lappen, så dette er en bil som har blitt kjørt av en gammel dame siden den var ny..ble kjøpt i usa og tatt med til norge i '89.er servicehefte på bilen og alt..eneste som er å sette fingeren på er at det er et lite hull i siden av førersetet og at den skinnkåpa rundt girspaken er litt revna. jeg har kjøpt all lakk og sånn men har ikke fått pussa ned bilen helt enda pga noe dårlig vær.(har ikke garasje) i løpet av uka blir det montert senkefjører og nye bremserør under hele bilen.. bilen skal være tilnærmet rustfri.motoren går som en klokke.er montert trimchip i den etter at jeg fikk den + stort KN filter (2500kr). Men, så lurer jeg på hva jeg må ut med i mellom? for jeg renger med at du ikke bytter likt..
Rotrex Skrevet August 23, 2005 Forfatter Skrevet August 23, 2005 Den ble ikke solgt i dag?Var jeg som sendte deg mld i går (og i dag tidlig egentlig) Følger det forresten med noe anlegg? hei Jeg har bilen ennå. fikk ikke noe mld av deg i idag. følger med en grei frontsett og 6x9 i hattehylla.
Rotrex Skrevet August 23, 2005 Forfatter Skrevet August 23, 2005 har jo en e30 325 stående jeg..men den er ikke lakkert enda..har bytta hjulbuer bak og venstre framskjerm pga rust..ellers har bilen gått 159.000 og har nylig bytta alt i hele toppen.ikke rukket å blitt ungdomskjørt enda da jeg har mista lappen, så dette er en bil som har blitt kjørt av en gammel dame siden den var ny..ble kjøpt i usa og tatt med til norge i '89.er servicehefte på bilen og alt..eneste som er å sette fingeren på er at det er et lite hull i siden av førersetet og at den skinnkåpa rundt girspaken er litt revna. jeg har kjøpt all lakk og sånn men har ikke fått pussa ned bilen helt enda pga noe dårlig vær.(har ikke garasje) i løpet av uka blir det montert senkefjører og nye bremserør under hele bilen..bilen skal være tilnærmet rustfri.motoren går som en klokke.er montert trimchip i den etter at jeg fikk den + stort KN filter (2500kr). Men, så lurer jeg på hva jeg må ut med i mellom? for jeg renger med at du ikke bytter likt.. send meg mer info og bilder av bilen din på mail. waseemg@start.no
jødahl Skrevet August 24, 2005 Skrevet August 24, 2005 Den ble ikke solgt i dag?Var jeg som sendte deg mld i går (og i dag tidlig egentlig) Følger det forresten med noe anlegg? hei Jeg har bilen ennå. fikk ikke noe mld av deg i idag. følger med en grei frontsett og 6x9 i hattehylla. Åj, hmm.. Jeg svarte da når du sendte men! jaja. Jeg vet ikke før til helga om jeg eventuelt er interessert.
Rotrex Skrevet August 25, 2005 Forfatter Skrevet August 25, 2005 bilen må selges. kom med seriøse bud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå