Rage-A Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hei Har handlet med en A-stolpe holder, og oljetrykk og oljetemp målere. Selve elektronikken er greit å koble opp, men hvor i alle skal jeg koble på motoren, for å få infoen om olja? Har et "t-stykke" hvor jeg kan koble inn flere følere, samt en giver, og resten av det jeg trenger forøvrig. Har hørt folk kobler dette på oljetrykksbrytern, hvor er denne på M50? På forhånd, takk for alle svar. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Det er skille ved 09/92 dette er den tidlige varianten . http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 Okai. Min er 06\92 mener jeg å huske. Noen som har montert målere før? Og kan gi meg et pekepinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 19, 2005 Forfatter Share Skrevet August 19, 2005 Ingen som har peil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå