Gå til innhold

innpress på M5 3.8 felger

R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

hei!

noen som vet innpress på 3.8 M5 felger?

skal være 8" foran og 9" bak.

på forhånd takk!

Nå kjøpte jeg engang et sett med E34 M5 felger, men jeg husker jammen ikke innpresset. Men med originale E30 M3 bremser krevde de desverre en 5mm spacer foran for å gå klar av kalipperne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13462DSC01181-thumb.JPG

det er slike felger det er snakk om.

det var plastdeksel i midten som går ann å ta av iflg eier. det var lakkert blått. stemmer det att det går ann å ta av?

Espen: var det slike du hadde? skal bytte til større bremser, så da må det vel kanskje til med enda større spacere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det gå an å ta avbåde navkåpe og selve turbinene. Dette er forøvrig de samme felgene som satt på første generasjon M5 (315HK). Da hadde de annet design på senterdekselet

http://www.mobile.de/SID9fuBwV6LcHJ6X4QEtB1TfA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1124282247A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C446%81C-t-vCaMkMoSeSmVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100D3500Bm5CPKWBM5HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=20&id=11111111174366698&

Disse felgene er meet bra! Lette, sterke og har en utrolig bra funksjon. De suger varm luft UT fra bremsene...

Senterkåpen er ikke plast, men i et eller annet lettmetall - mange sier det er magnesium, jeg er litt i tvil på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Dekselet er kompatibelt.

Vekten vet jeg ikke nøyaktig, men de er relativt lette.

Løyp og kjøyp!!!

De jeg kjøpte var av gameltypen. De såkalte "viftefelgene. Dekslene er som Henrik sier kompatible, men de er sinnsykt dyre!! Vekten på felgene var sånn midt på treet. De er forøvrig helt ok uten deksler også de felgene der.

Jeg kjøpte mine i fjor for 3.000,- med halvslitte dekk. Solgte de nesten med en gang igjen. De går vel på en E28 nå.

De var forøvrig 8" alle fire. 8+9 kombinasjonen ble vel levert sammen med Nürburgringpakka mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...