PK Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Fikk bekreftet av salgssjef hos en BMW forhandler idag at M5 stasjonsvogn er på vei ut av siste stadie før produksjon, og vil mest sannsynlig bli lansert i Frankfurt om en måned. Så viss du har eller venter barn er det bare å spare.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Fikk bekreftet av salgssjef hos en BMW forhandler idag at M5 stasjonsvogn er på vei ut av siste stadie for produksjon, og vil mest sannsynlig bli lansert i Frankfurt om en måned.Så viss du har eller venter barn er det bare å spare.... Men det er jo gammelt nytt, bilen er jo vist overalt i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 Det jeg har lest nevner intet om at den er klar, bare at de har spionbilder. Så da var det kanskje ikke så gammelt like vel, ikke for meg og sikkert et par andre vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 jeg hadde vertfall ikke fått d med meg. jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Noen som har bilder av vidunderet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 Noen som har bilder av vidunderet? Ikke enda. Lanseringen er i September tror jeg, så de sparer vel på snopet. Skal til Frankfurt messa i September. Skal ta masse bilder og poste dem her en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Noen som har bilder av vidunderet? det er et stykket i det siste AMS og Auto Zeitung om alle kommende M biler, og endel billeder av E 61 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 Noen som har bilder av vidunderet? det er et stykket i det siste AMS og Auto Zeitung om alle kommende M biler, og endel billeder av E 61 M5 Mrk: Ikke fabrikksbilder tror jeg, AMS bruker ofte photoshoppede spionbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Noen som har bilder av vidunderet? det er et stykket i det siste AMS og Auto Zeitung om alle kommende M biler, og endel billeder av E 61 M5 Mrk: Ikke fabrikksbilder tror jeg, AMS bruker ofte photoshoppede spionbilder. Når en er i Munchen ser en ofte de nye BMW i ferdig form ca et halvt år før de blir lansert. Det er disse billeden som er i både AMS og Auto Zeitung i siste utgave. Når E 65 ble lansert hadde jeg sett den i ferdig fom 3mnd tidliger, så det er ikke noe nytt. Det var derfor BMW visste E90 tidlig, siden den allerede var vist og sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Noen som har bilder av vidunderet? Side 26/ 27 i det nyeste Autofil er det ett bilde av den. Det er bare helt utrolig digg at BMW lager M5 stv igjen. DRØMMEBIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå