bmwdude_1 Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Noen som tips hva jeg skal kjøpe til dama til bursdagen?? Har ikke peiling... Alle tips mottas med stooor takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 ta ett besøk hos gullsmeden, ring smykker øredobber. hotellweekend fotoapparat telefon så mange roser hun blir år. klær undertøy aromaterapi ramme inn ett bilde av dere to sammen. sko ta ho med til en annen by og shoppe sammen med henne på din regning. d funker vertfall. lag go middag om kvelden med masse lys. frisørtime. d er jo uhorvelig mye vi gutter kan gi til damene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Skal ikke være lett Jeg har tvillingsøstre som blir 18 idag. Hmz... Hvor gammel blir hun da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 20år...Å det står dønn stille om hva jeg skal ordne.. Takk til Kjell Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 fikk litt hjelp av dama og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 Hehe... Vet hun ønsker seg en "høstjakke" Men det er ikke bare bare å kjøpe.. Hun sa at det var vanskelig å kjøpe noe til henne så jeg kunne gi henne penger slik at hun kunne kjøpe seg noe men har egentli ikke lyst å gjøre det lett for meg heller...Kommer flere bursdager og kan ikke holde på slik....Men...noe skal jeg finne på!1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Kjøpte nettopp kjede med anheng til dama. Og kort med litt egne ord på såklart. Ble happy for det. Roser og middag, enten ute eller selvmekket, pleier også gjøre susen. Hvis hun ønsker seg høstjakke, eller klær generelt, så kan du jo kjøpe gavekort på et stort kjøpesenter dersom dere har noen slike der du bor. De har nemlig ofte slike gavekort som gjelder i alle butikkene i senteret. Det er genialt i stedet for å begrense seg til en eneste butikk/kjede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 Hun bruker ikke så mye smykker og øredobber men armbånd å slikt bruker hun mye.Kanskje det er en ide?? Å så smelle på ett gavekort på evt klær hun ønsker å kjøpe+ ett kort med noen romantiske ord?? Kanskje jeg har ei løsning der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Hehhe, må spør meg om slikt da Mange ting som slår an, og på en 20 årsdag må det være noe litt spesiellt. Hent henne med bilen, og gi henne en langstilket rød rose, så reiser dere på restaurat og spiser en bedre middag (ingenting er bedre en viss du klarer lage en flott middag selv da da må du isåfall tenne stearinlys i mengder og ha dempet belysning ) Siden hun ønsker seg en høstjakke, så kan dere jo enten gå ut og handle etter middagen på din bekostning, eller gi henne et gavekort på et kjøpesenter En aromateray time i tillegg hadde vert en siste finish (og selvfølgelig et kort med noen pene ord på til slutt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 Of je ...Det hørdes på ut! Vi får se hva de blir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 gi henne en uforglemmelig kveld, blir jo tross alt 20 Først, lager du en romantisk middag.. Hva du skal lage her kan egentlig være det samme, men DU må lage den..det er trikset. Så kan du ha litt desert, noe enkelt..(bruker ikke så mye sånt selv..er som regel litt avslappings før det "bærs" til sengs:P ) så gir du henne gaven, hold henne bittelitt på pinebenken så hun nesten blir sur:P Så når dere har kyssa ferdig og klemt litt så kan du dra fram oljen og ta henne med deg på sofaen evt. soverommet -> senga;p Gi henne en laaaang og go massasje etter at dere har spist så hun slapper heeeelt av;) (bøy deg gjerne ned mens du masserer henne og hvisk i øret hennes at du er veldig gla i henne osv) så får du finne ut selv hva du vil etter dette ------------ Så til gaver, som nevnt tidligere så er roser en slager.. klær er jo også egentlig ganske kurrant, men er du sånn som meg så kan jo det bli litt kukete for jeg aner ikke hva de bruker i forskjellige kles-størrelser:P i bunn og grunn så kjøp noe som viser din kjærlighet til henne, fått gravert inn noe i et armbånd eller noe slikt.. Håper det hjalp litt dette hvertfall.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Må si jeg er mektig imponert over guttas ideer på forumet her. slett ikke dårlig nei. med slike forslag som er kommet her blir det nok en bra aften.jeg hadde i allefall blitt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 Har vært en tur på gullsmeden å fant et kjempefint armbånd med diamanter!! Var et vanvittig fint armbånd som de graverte inn hver vår første bokstav med et hjerte imellom. Så snakka jeg med henne å hun foreslo at vi kunne dra ut å finne noe klær til henne siden hun var skeptisk på at jeg skulle kjøpe noe på egen hånd. Så det blir veldig greitt. Nå planlegges en romantisk middag! Hardt å være student men det er nok verdt det! b0rre: Skjønner du har gjort dette før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 snakk med noen som lager fyrverkeri og få dem til å lage en sånn at når du fyrer den opp og navnet til dama på himmelen, eller i love you .... osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 er dårlig på dette med gaver ass, men du for si gratulerer fra meg men som de fleste sier her, en romantisk middag med roser og musikk og en liten gave som kommer frem under desserten den tror jeg slår ann altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå