Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fin bil ja! Men hvordan står det til med bilen? Alle servicer fulgt, mange slitedeler på bilen som e byttet?

Har desverre ikke komplett servicehefte på bilen, men det jeg har sporet opp er fra ca 170000km, som jeg har ført inn i et nytt hefte som jeg kjøpte hos bavaria (det var klistret lapper med oljeskift i døren). Ellers er bilen tight å fin, har netopp byttet bakre og ytre foringene på bærearmene foran. Bruker litt olje (ca 1/2l på 10000km) 99% rustfri.

Skrevet

Den km'ern irriterer meg litt. Er egentlig ikke ute etter bil med over 200 000 km, men er AKKURAT sånn bilen skal se ut :D

VEnter på salg på bilen min, å hvis det kommer i tide er jeg vel interessert.

Skrevet

Strøken bil. Men jeg også stusser litt pga km standen. Hvor lenge vil det gå før bilen begynner å skape problemer o.l. Kan de gå til over 300.000?

Skrevet
Strøken bil. Men jeg også stusser litt pga km standen. Hvor lenge vil det gå før bilen begynner å skape problemer o.l. Kan de gå til over 300.000?

Følger man opp service så varer de fleste biler lenge! :wink:

Skrevet

Hvor langt er ett tau?

Alle biler går uendelig langt.... dvs så lenge alle deler som er slitt byttes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...