Bmw_325_Cab Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106796 Noen som har no å si om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 hehe leste akkurat om dette i vg. Men hva i all verden kan den inneholde og enmansforetak? hvordan har han klart å ordne dette alene da? hmmm syns det virker litt rart jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Den var tung å svelge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Dummeste jeg har hørt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Det finnes sikkert noen som kjøper disse pillene også, folk er jo lettlurte da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Savner en teknisk forklaring på hvordan og hvorfor dette skal fungere... i stedenfor bare "det virker kjempebra" fra fyren som skal tjene penger på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 Savner en teknisk forklaring på hvordan og hvorfor dette skal fungere... i stedenfor bare "det virker kjempebra" fra fyren som skal tjene penger på det... Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Det er utrolig hva folk kan få seg til å lage og selge altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Mange lettlurte folk som biter på der ja.Tror jeg ja! Det er det bestandig!! Han tjener seg sikkert en bra slump. Men kjøperne blir nok skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 er det 1 april i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 hva er foresten adressen til denne nettbutikken? dårlig salg om ingen vet hvor man får tak i den kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Den ble jo kalt "bensinpillen" i artikkelen, så et lite søk på Google gir deg veien. Jeg skrev forresten mail til artikkelforfatteren hos VG i går, hvor jeg sa at de burde be herr Pedersen om en teknisk forklaring på hvilken fantastisk kjemisk løsning det var som gjorde utslaget. Artikkelen var jo bare to tullingers påstander mot hverandre. Fikk svar i dag: Hei,takk for henvendelse. Pedersen ville ikke ut med hva slags kjemikalier dette var, men pillen skal visstnok fjerne sot osv. fra motoren på biler så de bruker mindre drivstoff. Se bensinpillen.no for mer informasjon fra produsent/selger. Anne Ingeborg Raade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 nei takk det hørtes litt spesiellt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 hehehe! Vet foresten hvem fyren er! Slesk type gitt! Ikke sikkert at jeg er verdens smarteste heller, men meg lurer han ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå