Gå til innhold

Bytting av motor i E36 325i, M50B25?

Desloch
 Share

Anbefalte innlegg

Som noen kanskje har fått med seg, er jeg i full gang med å bestille ny motor til bilen min. Derfor har jeg bedt om å få tilbud på montering av diverse bilverksteder. Det ene verkstedet sa 7000 kr, mens det andre sa 4000-5000, men måtte se bilen først (var for lat til å besøke akkurat dette verkstedet). På det sistnevnte verkstedet regnet de 7 timer. Kan det stemme sånn noenlunde? Var ikke en gal pris for montering det.

Da var det også tatt utgangspunkt i at eksosmanifoilen var montert. Hva har det å si? Pleier den å være det når man kjøper motorer fra vrak? (www.koed.dk)

11 500 for motoren (inkl. frakt og mva) + 4-5000 kr i montering burde jeg klare å overleve :)

Motoren er av samme type, altså M50B25. Så dette skal vel bare være plug&play. Hvor lang tid bør man regne på en slik jobb? Ellers er jeg åpen for private folk på sørlandet som kan gjøre denne jobben (bor i Farsund, 10 mil vest for Kristiansand). Det hadde egentlig vært det mest geniale, for da kunne jeg kanskje vært med å se hvordan dette blir gjort, slik at jeg lærer det til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...