Ole@Automote Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Jeg er utro mot BMW huff og huff, men jeg prøvde en Datsun 260z 1976 mod med en Nissan 300zx motor med 420hk og 640 Nm.... og da var jeg solgt hø hø det rista, bråka og skrangla men fyyyy faen hvor det gikk... måtte bare ha den... Det kommer bilder på nett siden min etter hvert, kansje noen som vil bytte, tar gjerne en E-46 el annen kurant BMW i innbytte... hehe... Motoren er stabil og hele driv linjen er byttet, inkl bremser osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 høres ut som en tøff bil spør du meg... Ingen ting å "skjemme" seg over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Jeg er utro mot BMW huff og huff, men jeg prøvde en Datsun 260z 1976 mod med en Nissan 300zx motor med 420hk og 640 Nm.... og da var jeg solgt hø hø det rista, bråka og skrangla men fyyyy faen hvor det gikk... måtte bare ha den... Det kommer bilder på nett siden min etter hvert, kansje noen som vil bytte, tar gjerne en E-46 el annen kurant BMW i innbytte... hehe... Motoren er stabil og hele driv linjen er byttet, inkl bremser osv Høres ut som en syk bil, spesielt med tanke på dreiemomentet! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 19, 2005 Forfatter Share Skrevet August 19, 2005 Den er bremset til de effektene på Bjørnstad bil:-) det er brutale tall med tanke på att effekten er målt på bak hjula etter drivverk Det er den mest brutale bilen jeg har rattet noen gang. Det beste er att den faktisk ikke spinner ukontrolert, som en Volvo 240 el ascona med samme motor ville gjort... syyyk bil.... gleder meg til og få skilta...he he Blir å se på Rudskogen gatebil treff i september... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Nissan er ikke noe å skamme seg over Grattis med rå kjerre! Hva kosta herligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 ......og alt er OK?..berre å hente skilt og alt godkjent?? Desom ja... DET ER KULT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 19, 2005 Forfatter Share Skrevet August 19, 2005 Nissan er ikke noe å skamme seg over Grattis med rå kjerre! Hva kosta herligheten? Bilen er seff til salgs... Vanskelig bil og sette pris på.... hmm Gi bud rundt 150 000kr tru æ... Gleder meg vilt til rudskogen..og Lonke banen den 10 sept.. kommer bilder på nettsiden i morgo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 19, 2005 Forfatter Share Skrevet August 19, 2005 ......og alt er OK?..berre å hente skilt og alt godkjent?? Desom ja... DET ER KULT! Bilen har stått uten skilt i over 15 år så, den må godkjennes før skilta kan hentes men det ordner seg, bremsene er kjeempe store... hehheh.. men turbo trykket må nok ned litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Bilen er seff til salgs... Vanskelig bil og sette pris på.... hmm Gi bud rundt 150 000kr tru æ... Gleder meg vilt til rudskogen..og Lonke banen den 10 sept.. kommer bilder på nettsiden i morgo.. Hehe tar du en 99 520 i innbytte Seriøst: Høres ut som en morsom bil men jeg tror nok jeg fortsetter å kjøre den late 520 min en stund til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Det der må være en rå bil... de er jo litt kule også da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 da har jeg noen bilder av min første jappse bil hehe..... har sikkert hatt 20 tyskere se på nett siden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Den 260Z var jaggu meg fin , bilen er jo nesten ny med så lav km. 150000kr for denne bilen kan vel ikke være mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 Den 260Z var jaggu meg fin , bilen er jo nesten ny med så lav km. 150000kr for denne bilen kan vel ikke være mye? Ja når man først skal kjøpe seg en jappse så må det jo være en rå en.. hhehe. Tror ikke prisen er så ille nei. må huske att denne bilen stiger i pris etterhvert som årene går.. hvis den blir tatt vare på ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Klart den bare stiger, hadde kjøpt den tvært hvis jeg ikke hadde hatt ræwa full av gjeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 Gjeld har vi vel alle hehe Penger i banken er ubrukt morro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå