Gå til innhold

Huff og huff ;-) jeg er en blasfemiker Bilder på siden min

Ole@Automote
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er utro mot BMW huff og huff, men jeg prøvde en Datsun 260z 1976 mod med en Nissan 300zx motor med 420hk og 640 Nm.... og da var jeg solgt :roll:

hø hø det rista, bråka og skrangla men fyyyy faen hvor det gikk... måtte bare ha den... Det kommer bilder på nett siden min etter hvert, kansje noen som vil bytte, tar gjerne en E-46 el annen kurant BMW i innbytte... hehe...

Motoren er stabil og hele driv linjen er byttet, inkl bremser osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utro mot BMW huff og huff, men jeg prøvde en Datsun 260z 1976 mod med en Nissan 300zx motor med 420hk og 640 Nm.... og da var jeg solgt :roll:

hø hø det rista, bråka og skrangla men fyyyy faen hvor det gikk... måtte bare ha den... Det kommer bilder på nett siden min etter hvert, kansje noen som vil bytte, tar gjerne en E-46 el annen kurant BMW i innbytte... hehe...

Motoren er stabil og hele driv linjen er byttet, inkl bremser osv

Høres ut som en syk bil, spesielt med tanke på dreiemomentet! :P

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bremset til de effektene på Bjørnstad bil:-) det er brutale tall med tanke på att effekten er målt på bak hjula etter drivverk 8) Det er den mest brutale bilen jeg har rattet noen gang.

Det beste er att den faktisk ikke spinner ukontrolert, som en Volvo 240 el ascona med samme motor ville gjort... syyyk bil.... gleder meg til og få skilta...he he

Blir å se på Rudskogen gatebil treff i september...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan er ikke noe å skamme seg over :D Grattis med rå kjerre! Hva kosta herligheten?

Bilen er seff til salgs... Vanskelig bil og sette pris på.... hmm Gi bud rundt 150 000kr tru æ...

Gleder meg vilt til rudskogen..og Lonke banen den 10 sept.. kommer bilder på nettsiden i morgo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er seff til salgs... Vanskelig bil og sette pris på.... hmm Gi bud rundt 150 000kr tru æ...

Gleder meg vilt til rudskogen..og Lonke banen den 10 sept.. kommer bilder på nettsiden i morgo..

Hehe tar du en 99 520 i innbytte :lol: Seriøst: Høres ut som en morsom bil men jeg tror nok jeg fortsetter å kjøre den late 520 min en stund til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Den 260Z var jaggu meg fin , bilen er jo nesten ny med så lav km. 150000kr for denne bilen kan vel ikke være mye?

Ja når man først skal kjøpe seg en jappse så må det jo være en rå en.. hhehe.

Tror ikke prisen er så ille nei. må huske att denne bilen stiger i pris etterhvert som årene går.. hvis den blir tatt vare på ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...