Gå til innhold

E30 327 Turbo solkt...


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eneste jeg ville satt fingeren på er "loff-potta" bak og fargen på gitteret og panserlåsene.

Men ellers så ser det ut som en pen bil du har der :D

ja er liksom ikke stor loffen da, men jeg vet ikke hva annet jeg skal ha vist d ikke skal være loff. finner ikke 2 stusser som gir meg helt det jeg vil ha. men blir vel muligens flyttet inn bak fører døren rett forand skjermen under lista der en plass en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere bedre troen på blåe detaljer, les panserlåser og caliptere og litt smådetaljer utvendig?? har røde detaljer innvendig. hva synest dere om d??

trur kansje det blir for monge farga, ekje heilt sikkert på om blå detalja passa til raudt interiør.. synst ikkje det var fint med raudfarge på gitter og panserlås.!. kansje det hadde passa bedre om du hadde kombinert svarte og blanke detaljer..

menmen, d er min meining! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er d bare og få filmen inn på pc´n og finne en plass og legge den ut, fikk hentet 18" felgene i går så jeg skal c om jeg får montert dem og de nye orginal sotete baklysene. har en stk syk samboer og gutt så det er ikke så masse man får gjort i disse tider. :) men det er lov og håpe på litt ledig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...