Gå til innhold

E30 327 Turbo solkt...


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde planer om og selga som maze skrev ja. men den ser ut til og stå trykt der den står nå. ;) kozer seg i garasjen. har fått litt lyst på m20b27 turbo og sette nedi nå men jeg har ikke bestemt meg for noe. tankene svirrer og jeg greier ikke bestemme meg hva jeg skal bygge. har jo den m30b35´n som jeg nå har satt til salgs. men tiden vil vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får svare på spm ditt jeg da Espen, nei han skal ikke selge bilen lenger. Han hadde planer om det, men han slogt den andre bilen sin istedenfor. :) Så heldigvis for det.

Og til deg bmw_728i: ikke at jeg har noe med det, men det hadde sikkert vært kjedelig å lakke den i samme fargene som den han akkurat har solgt. (Nesten akkurat da. Er jo ett halvt år pluss siden nå)

Har ikke sett den "gamle" BMW`n hans jeg.. :( Hadde jeg sett den ville jeg nok ikka anbefalt ham å lakkere den likens..

Men i hvertfall, hvor finner jeg bilder av gammel-biln hans da :?::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg kristisere og si at jeg syns det er HELT bak mål og kjøre med den motoreffekten og de hjulene/dekkene på det vinterføret.

Ingen har spurt om min mening men likevel: IDIOTISK!

Det sier seg selv at det skal særdeles lite til for å havne i en alvorlig ulykke :shock:

Men man er vel verdensmester til å kjøre bil og så lenge man bruker hodet så er det vel ikke noe problem....

Hilsen en som la en E30 på taket pga sommerhjul på vinterføre, og desverre forårsaket varige nakkeproblemer hos ei venninne som satt på.

Det er ikke så veldig kult! Kunne lett gått så fryktelig mye verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, 450hk og breie sommerdekk på vinterføre.. Hmm, jeg tror jeg går for svaret: Nei. Den bilen funker dårlig på vinterføre med sommerhjul.

Har lang film av den ute på tur midt på vinteren jeg... Vetke hvor glatt det er jeg, vinter er det i hvert fall. De felgene er såååå deilige, fåkke no bedre til E30 M3 tror jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å drite i all negativ ot. hvis han har kjørt på vinteren ,med sommer dekk (jeg vet ikke hva som er gjort eller ikke gjort, men gir litt faen bare ikke folk maser om det) så vet han sikkert hvor dumt det er(HVIS han har gjort det), å uansett men hvem har ikke gort noe dumt før,

men tilbake til tema. jeg syntes du skal gå for 2.7l kan ha noe med at jeg elsker den motoren (ombygningen) men uansett hva du gjør/bestemmer deg for, så gleder jeg meg til å lese om oppdaterinegn på bygget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, 450hk og breie sommerdekk på vinterføre.. Hmm, jeg tror jeg går for svaret: Nei. Den bilen funker dårlig på vinterføre med sommerhjul.

Har lang film av den ute på tur midt på vinteren jeg... Vetke hvor glatt det er jeg, vinter er det i hvert fall. De felgene er såååå deilige, fåkke no bedre til E30 M3 tror jeg :wink:

Var ikke akkurat vinterveier den dagen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg kristisere og si at jeg syns det er HELT bak mål og kjøre med den motoreffekten og de hjulene/dekkene på det vinterføret.

Ingen har spurt om min mening men likevel: IDIOTISK!

Det sier seg selv at det skal særdeles lite til for å havne i en alvorlig ulykke :shock:

Men man er vel verdensmester til å kjøre bil og så lenge man bruker hodet så er det vel ikke noe problem....

Hilsen en som la en E30 på taket pga sommerhjul på vinterføre, og desverre forårsaket varige nakkeproblemer hos ei venninne som satt på.

Det er ikke så veldig kult! Kunne lett gått så fryktelig mye verre...

Hehe, var det deg det stod om i avisen i høst/vinter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...